ОС “Бакалавр”

Аналіз господарської діяльності –  076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач М.О. Лишенко)

Аналіз господарської діяльності –   075 «Маркетинг» (викладач М.О. Лишенко)

Аналіз господарської діяльності– 073 «Менеджмент» (викладач М.О. Лишенко)

Аналіз господарської діяльності– 051 «Економіка» (викладач М.О. Лишенко)

Аналіз господарської діяльності – 071 «Облік і оподаткування» (викладач М.О. Лишенко)

Аналіз господарської діяльності– 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (викладач М.О. Лишенко)

Аграрний маркетинг -075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)

Логістика -075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)

Логістика – 073 «Менеджмент» (викладач Н.О. Макаренко)

Маркетингове ціноутворення-075 «Маркетинг» (викладач Н.О.  Макаренко)

Основи наукових досліджень 071 «Облік і оподаткування» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень-051 «Економіка» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень – 073 «Менеджмент» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень-072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень -075 «Маркетинг» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень-076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач В.А. Муштай)

Основи наукових досліджень– 126 «Інформаційні системи та технології» (викладач В.А. Муштай)

Ціни і ціноутворення – 075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова)

Ціни і ціноутворення-076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач О.В. Шумкова)

Маркетинг послуг-075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова)

Маркетинг – 051 «Економіка»(викладач Т.В. Устік)

Маркетинг – 075 Маркетинг(викладач Т.В. Устік)

Маркетинг 073 «Менеджмент»(викладач Т.В. Устік)

Маркетинг – 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»(викладач Т.В. Устік)

Маркетинг 071 «Облік і оподаткування (2 курс денна, 4 курс заочна)(викладач Т.В. Устік)

Маркетинг– 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»(2 курс денна, 4 курс заочна)(викладач Т.В. Устік)

Маркетингова товарна політика -075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова)

Маркетингове планування і контроль на підприємстві – 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика та теорія економічного аналізу– 051 «Економіка» (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика – 071 «Облік і оподаткування (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика – 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика 072 Фінанси, банківська справа та страхування (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика та теорія економічного аналізу– 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач І.М. Онопрієнко)

Статистика та теорія економічного аналізу – 073 “Менеджмент” (викладач І.М. Онопрієнко)

Ринкова інфраструктура– 075 «Маркетинг» (викладач В.А. Муштай)

Поведінка споживача – 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)

Маркетингові дослідження 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)

Маркетинг в малому бізнесі– 075 “Маркетинг” (викладач Н.О. Макаренко)

Інформаційні фахові технології– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)

Маркетинг промислового підприємства– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)

Фінансовий аналіз – 072 “Фінанси , банківська справа та страхування” – (викладач О.М. Селезень)

Брендінг – 075 Маркетинг (викладач О.М. Ніфатова)

Ораторське мистецтво – 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)

Паблік Рілейшнз – 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)

Маркетингові комунікації  – 075 Маркетинг (викладач Т.В. Устік)

Маркетинг територій 075 Маркетинг (викладач Т.В. Устік)

Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві – (викладач Т.В. Устік)

Виробнича практика – 3 курс денна форма, 5 курс заочна форма

Виробнича практика – 4 курс денна форма

ОС “Магістр”

Логістичний менеджмент– 075 «Маркетинг (викладач Н.О. Макаренко)

Управління ланцюгами поставок -076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач І.М. Онопрієнко)

Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності–  075 «Маркетинг (викладач М.О. Лишенко)

Товарна інноваційна політика 075 «Маркетинг (викладач О.В. Шумкова)

Міжнародний маркетинг075 Маркетинг (викладач О.В. Шумкова)

Ділова іноземна мова– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)

Маркетинг відносин -075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)

Маркетингова політика розподілу – 075 “Маркетинг” (донабір весна 2023) (викладач В.В. Макарова)

Маркетингова політика розподілу – 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)

Стратегічний маркетинг – 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)

Соціально-етичний маркетинг 075 “Маркетинг” (викладач В.І. Шумкова)

Соціально-етичний маркетинг 073 Менеджмент ОП Адміністративний менеджмент (викладач В.І. Шумкова)

Соціально-етичний маркетинг 073 Менеджмент (викладач В.І. Шумкова)

Інформаційні системи та технології прикладного і наукового дослідження– 075″Маркетинг” (викладач В.І. Шумкова)

Маркетинговий менеджмент – 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)

Маркетинговий менеджмент –– Ветеринарна медицина (викладач В.В. Нечипоренко)

Бренд-менеджмент – 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)

Рекламний менеджмент – 075 Маркетинг (викладач В.В. Нечипоренко)

Соціальна відповідальність – 075 Маркетинг (викладач В.В. Ткаченко)

Фахове стажування

Переддипломна практика 

PhD

ОБОВ’ЯЗКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ

ОК 1. Філософія науки
ОК 2   Сучасні інформаційні технології у науковій діяльності
ОК 3. Комунікації в науковому середовищі
ОК 4. Методологія проведення наукових досліджень
ОК 5. Сучасні концепції маркетингу
ОК 6. Формування маркетингових стратегій в агробізнесі
ОК 7.  Реєстрація прав інтелектуальної власності
ОК 8. Організація і методика проведення навчальних занять
ОК 9. Організація підготовки наукових публікацій та написання дисертацій
ОК 10. Управління науковими проектами
ОК 11. Іноземна мова за професійним спрямуванням
ОК 12.  Методика підготовки наукових праць іноземною мовою
ОК 13. Педагогічна практика
ОК 14. Інноваційний маркетинг

ВИБІРКОВІ КОМПОНЕНТИ 

  1. Ефективність маркетингових систем
  2. Маркетинг та брендинг територій
  3. Зелений маркетинг і циркулярна економіка
  4. Маркетинг туризму
  5. Маркетинг крафтових (нішевих) продуктів
  6. Маркетинг органічної продукції

Здобувач вищої освіти (аспірант) обирає 3 (три) з 6 (шести) вибіркових навчальних дисциплін із переліку