075. МАРКЕТИНГ

           Що таке маркетинг?

   Що найскладніше в бізнесі? Звісно – продати товар! Хто знає як знайти шлях до споживача, той перемагає в конкурентній боротьбі. Саме маркетологи – це майстри пошуку найкращих шляхів для збільшення прибутку компаній та підприємств.

      Маркетологи допомагають компаніям надати відповіді на найскладніші проблеми та питання, пов’язані з веденням бізнесу. Наприклад:   яку ціну   встановити   на товар;  як правильно розмістити товари на полицях магазину; як  правильно  розробити  рекламну  компанію; які товари  та  види  товарів  виробляти;  через які магазини або мережі магазинів реалізовувати вироблені товари та багато інших питань, правильні відповіді, які  визначають  успіх  бізнесу.  Для  підприємств та приватних підприємців знання  в сфері  маркетингу допомагають значним чином покращити  результати роботи та прибутковість їх бізнесу.

Чим займаються маркетологи?

Спеціальність «Маркетинг» – це поєднання багатьох складових: економіки, інформатики, виробництва, психології, реклами, торгівлі, ринку та механізмів його функціонування. З одного боку, це вивчення ринку, а з іншого – активний вплив на нього і формування потреб споживачів та купівельних переваг.

До сфери діяльності маркетологів належать:

На яких посадах можуть працювати випускники спеціальності «Маркетинг»?

·        директор з маркетингу

·        менеджер з маркетингу

·        бренд-менеджер

·        інтернет-маркетолог

·        SММ-менеджер

·        маркетолог-аналітик

·        тренд-вотчер

·        маркетолог-економіст

·        еvent-менеджер

·        продакт-менеджер

·        менеджер з продажу

·        BTL-менеджер

·        Трейд-маркетолог

·        Копірайтер

·        Арт-директор

·        PR-менеджер

·        Менеджер з реклами

 

Джерело: https://mmr.ua/show/skilki-zaroblyayut-fahivczi-u-sferi-marketingu-ta-pr

 

Під час навчання студенти будуть обізнані з таких дисциплін як:

ОС «Бакалавр»

      • Поведінка споживачів
      • Маркетингова товарна політика
      • Логістика
      • Маркетингове ціноутворення
      • Аграрний маркетинг
      • Digital-маркетинг
      • Маркетинг територій
      • Ораторське мистецтво
      • Маркетинг послуг
      • Ринкова інфраструктура та ін.

ОС «Магістр»

      • Стратегічний маркетинг
      • Логістичний менеджмент
      • Бренд-менеджмент
      • Маркетинг відносин
      • Інтернет-маркетинг
      • Товарна інноваційна політика
      • Маркетингова політика розподілу
      • Рекламний менеджмент
      • Міжнародний маркетинг
      • Маркетинговий менеджмент та ін.