075. МАРКЕТИНГ

           Що таке маркетинг?

   Що найскладніше в бізнесі? Звісно – продати товар! Хто знає як знайти шлях до споживача, той перемагає в конкурентній боротьбі. Саме маркетологи – це майстри пошуку найкращих шляхів для збільшення прибутку компаній та підприємств.

      Маркетологи допомагають компаніям надати відповіді на найскладніші проблеми та питання, пов’язані з веденням бізнесу. Наприклад:   яку ціну   встановити   на товар;  як правильно розмістити товари на полицях магазину; як  правильно  розробити  рекламну  компанію; які товари  та  види  товарів  виробляти;  через які магазини або мережі магазинів реалізовувати вироблені товари та багато інших питань, правильні відповіді, які  визначають  успіх  бізнесу.  Для  підприємств та приватних підприємців знання  в сфері  маркетингу допомагають значним чином покращити  результати роботи та прибутковість їх бізнесу.

Чим займаються маркетологи?

Спеціальність «Маркетинг» – це поєднання багатьох складових: економіки, інформатики, виробництва, психології, реклами, торгівлі, ринку та механізмів його функціонування. З одного боку, це вивчення ринку, а з іншого – активний вплив на нього і формування потреб споживачів та купівельних переваг.

До сфери діяльності маркетологів належать:

На яких посадах можуть працювати випускники спеціальності «Маркетинг»?

·        директор з маркетингу

·        менеджер з маркетингу

·        бренд-менеджер

·        інтернет-маркетолог

·        SММ-менеджер

·        маркетолог-аналітик

·        тренд-вотчер

·        маркетолог-економіст

·        еvent-менеджер

·        продакт-менеджер

·        менеджер з продажу

·        BTL-менеджер

·        Трейд-маркетолог

·        Копірайтер

·        Арт-директор

·        PR-менеджер

·        Менеджер з реклами

 

Джерело: https://mmr.ua/show/skilki-zaroblyayut-fahivczi-u-sferi-marketingu-ta-pr

 

Під час навчання студенти будуть обізнані з таких дисциплін як:

ОС «Бакалавр»

      • Поведінка споживачів
      • Маркетингова товарна політика
      • Логістика
      • Маркетингове ціноутворення
      • Аграрний маркетинг
      • Digital-маркетинг
      • Маркетинг територій
      • Ораторське мистецтво
      • Маркетинг послуг
      • Ринкова інфраструктура та ін.

ОС «Магістр»

      • Стратегічний маркетинг
      • Логістичний менеджмент
      • Бренд-менеджмент
      • Маркетинг відносин
      • Інтернет-маркетинг
      • Товарна інноваційна політика
      • Маркетингова політика розподілу
      • Рекламний менеджмент
      • Міжнародний маркетинг
      • Маркетинговий менеджмент та ін.

УМОВИ ВСТУПУ 2023

 Бакалавр на основі ПЗСО

Бакалавр на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра чи фахового молодшого бакалавра

Магістр на основі бакалавра

Магістр (як друга вища)

Більше про нас тут: https://www.facebook.com/groups/1072238226277077

Актуальна інформація щодо вступу тут: https://snau.edu.ua/vstupna-kampaniya-2022/?cols=4