ОС “Бакалавр”
Аналіз господарської діяльності- 075 «Маркетинг» (викладач М.О. Лишенко)
Аналіз господарської діяльності- 071 «Облік і оподаткування» (викладач М.О. Лишенко)
Аналіз господарської діяльності- 073 «Менеджмент» (викладач М.О. Лишенко)
Аграрний маркетинг–075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)
Логістика-075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)
Маркетингове ціноутворення-075 «Маркетинг» (викладач Н.О.Макаренко)
Основи наукових досліджень – 071 «Облік і оподаткування» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень – 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень 075 «Маркетинг» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень051 «Економіка» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень – 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (викладач В.А. Муштай)
Ціни і ціноутворення– 075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова) заочна форма навчання
Ціни і ціноутворення– 073 «Менеджмент» (викладач О.В. Шумкова) заочна форма навчання
Маркетинг відносин– 073 «Менеджмент» (викладач Макарова В.В.) заочна форма навчання
Маркетинг відносин – D5 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова) заочна форма навчання
Маркетингове планування і контроль на підприємстві– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко)
Статистика та теорія економічного аналізу- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (викладач І.М. Онопрієнко)
Статистика та теорія економічного аналізу- 051 «Економіка» (викладач І.М. Онопрієнко)
Статистика– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика071 «Облік і оподаткування (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика071 «Облік і оподаткування (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 073 “Менеджмент” (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 073 “Менеджмент” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 076 “ПТБ” (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 076 ПТБ” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Поведінка споживача– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Маркетингові дослідження– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Діджитал-маркетинг– 075 “Маркетинг” ( викладач Макарова В.В.)
Інформаційні фахові технології– 075 “Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Маркетинг промислового підприємства– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)
Брендинг- 075 Маркетинг (викладач О.М. Ніфатова)
Брендинг – 126 “Інформаційні системи та технології” (викладач О.М. Ніфатова)
Ораторське мистецтво та комунікації- 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)
Паблік Рілейшнз- 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)
Маркетингові комунікації- 075 “Маркетинг” (викладач Т.В. Устік)
Маркетинг територій- 075 Маркетинг (викладач К.Г. Прокопенко).
Маркетинг
Маркетинг та товарний ринок
Маркетинг в малому бізнесі
Фінансовий аналіз
Основи наукових досліджень та академічного письма
Ринкова інфраструктура
Маркетингова товарна політика – 075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова)
Маркетинг послуг– 075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова)
Сталий розвиток у цифрову епоху
Ветеринарний бізнес та започаткування власної справи
Контент-маркетинг
Маркетинг малих бізнесових структур
Нейромаркетинг(вибірковий, загальноуніверситетський) (викладач В.А. Муштай)
Логістичний менеджмент- 073 «Менеджмент” (викладач Н.О. Макаренко)
Навчальна практика. Вступ до фаху.
Виробнича практика для першого (бакалаврського) рівня – 3 курс
Виробнича практика для першого (бакалаврського) рівня– 4 курс
ОС “Магістр”
Логістичний менеджмент– 075 «Маркетинг (викладач Н.О. Макаренко)
Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності– 075 «Маркетинг (викладач М.О. Лишенко)
Товарна інноваційна політика– 075 «Маркетинг (викладач О.В. Шумкова)
Міжнародний маркетинг- 075 Маркетинг (викладач В.І. Мусієнко)
Комунікації іноземною мовою – 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Маркетинг відносин D5 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова) заочна форма навчання
Маркетинг відносин – D3 «Менеджмент» ОП “Підприємництво” (викладач Макарова В.В.) заочна форма навчання
Маркетингова політика розподілу– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Маркетингова ділова мережа– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Моделювання та прогнозування маркетингу– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Стратегічний маркетинг– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Соціально-етичний маркетинг– 075 “Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Соціально-етичний маркетинг–051 Економіка (заочна форма) (викладач В.І. Мусієнко)
Соціально-етичний маркетинг– 076 “ПТБ” (заочна форма)(викладач В.І. Мусієнко)
Психологія маркетингу та реклами 075″Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Маркетинговий менеджмент аграрного підприємства– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)
Бренд-менеджмент аграрного підприємства– 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)
ІІнформаційні системи та технології прикладного і наукового дослідження – 075″Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Соціальна відповідальність- 075 Маркетинг (викладач В.В. Ткаченко)
PhD 075 Маркетинг
Сучасні концепції маркетингу– (викладач М.О. Лишенко)
Маркетинг туризму (викладач В.А. Муштай )
Маркетинг та брендинг територій(викладач К.В. Блюмська-Данько)
Маркетинг крафтових (нішевих) продуктів (викладач Н.О. Макаренко)
Методологія проведення наукових досліджень (викладач М.О. Лишенко)
Зелений маркетинг та циркулярна економіка (викладач Ю.І. Данько)
Комунікації в науковому середовищі (викладач Ю.І. Данько)
Маркетинг подій
Маркетинг органічної продукції (викладач О.М.Ніфатова)