ОС “Бакалавр”
Аналіз господарської діяльності- 075 «Маркетинг» (викладач М.О. Лишенко)
Аналіз господарської діяльності- 071 «Облік і оподаткування» (викладач М.О. Лишенко)
Аналіз господарської діяльності- 073 «Менеджмент» (викладач М.О. Лишенко)
Аграрний маркетинг–075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)
Логістика-075 «Маркетинг» (викладач Н.О. Макаренко)
Маркетингове ціноутворення-075 «Маркетинг» (викладач Н.О.Макаренко)
Основи наукових досліджень – 071 «Облік і оподаткування» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень – 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (викладач В.А. Муштай)
Основи наукових досліджень 075 «Маркетинг» (викладач В.А. Муштай)
Ціни і ціноутворення– 075 «Маркетинг» (викладач О.В. Шумкова) заочна форма навчання
Ціни і ціноутворення– 073 «Менеджмент» (викладач О.В. Шумкова) заочна форма навчання
Маркетинг – 075 Маркетинг(викладач Т.В. Устік)
Маркетинг- 073 «Менеджмент»(викладач Т.В. Устік)
Маркетинг 071 «Облік і оподаткування (2 курс денна, 4 курс заочна)(викладач Т.В. Устік)
Маркетинг відносин– 073 «Менеджмент» (викладач Макарова В.В.) заочна форма навчання
Маркетинг відносин – D5 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова) заочна форма навчання
Маркетинг в готельно-ресторанному господарстві – 241 «Готельно-ресторанна справа»(викладач Т.В. Устік)
Маркетингове планування і контроль на підприємстві– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко)
Статистика та теорія економічного аналізу- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (викладач І.М. Онопрієнко)
Статистика– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 075 «Маркетинг» (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика071 «Облік і оподаткування (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика071 «Облік і оподаткування (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 073 “Менеджмент” (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 073 “Менеджмент” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 076 “ПТБ” (викладач І.М. Онопрієнко) 2024 року набору
Статистика– 076 ПТБ” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Статистика– 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (викладач І.М. Онопрієнко) 2025 року набору
Поведінка споживача– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Маркетингові дослідження– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Маркетинг в малому бізнесі–075 “Маркетинг” (викладач К.Г. Прокопенко)
Діджитал-маркетинг– 075 “Маркетинг” ( викладач Макарова В.В.)
Інформаційні фахові технології– 075 “Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Маркетинг промислового підприємства– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)
Фінансовий аналіз- 072 “Фінанси , банківська справа та страхування” – (викладач О.М. Селезень)
Брендинг- 075 Маркетинг (викладач О.М. Ніфатова)
Брендинг – 126 “Інформаційні системи та технології” (викладач О.М. Ніфатова)
Ораторське мистецтво- 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)
Маркетингові комунікації- 075 “Маркетинг” (викладач Т.В. Устік)
Маркетинг територій- 075 Маркетинг (викладач К.Г. Прокопенко).
Нейромаркетинг(вибірковий, загальноуніверситетський) (викладач В.А. Муштай)
Навчальна практика. Вступ до фаху.
Виробнича практика для першого (бакалаврського) рівня – 3 курс
Виробнича практика для першого (бакалаврського) рівня– 4 курс
ОС “Магістр”
Логістичний менеджмент– 075 «Маркетинг (викладач Н.О. Макаренко)
Логістичний менеджмент- 073 «Менеджмент” (викладач Н.О. Макаренко)
Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності– 075 «Маркетинг (викладач М.О. Лишенко)
Товарна інноваційна політика– 075 «Маркетинг (викладач О.В. Шумкова)
Міжнародний маркетинг- 075 Маркетинг (викладач В.І. Мусієнко)
Комунікації іноземною мовою – 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Маркетинг відносин D5 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова) заочна форма навчання
Маркетинг відносин – D3 «Менеджмент» ОП “Підприємництво” (викладач Макарова В.В.) заочна форма навчання
Маркетингова політика розподілу– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Маркетингова ділова мережа– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Моделювання та прогнозування маркетингу– 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Макарова)
Стратегічний маркетинг– 075 “Маркетинг” (викладач В.А. Муштай)
Соціально-етичний маркетинг– 075 “Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Соціально-етичний маркетинг–051 Економіка (заочна форма) (викладач В.І. Мусієнко)
Соціально-етичний маркетинг– 076 “ПТБ” (заочна форма)(викладач В.І. Мусієнко)
Психологія маркетингу та реклами 075″Маркетинг” (викладач В.І. Мусієнко)
Маркетинговий менеджмент – 075 “Маркетинг” (викладач В.В. Нечипоренко)
Бренд-менеджмент – 075 Маркетинг (викладач К.В. Блюмська-Данько)
Рекламний менеджмент– 075 Маркетинг (викладач В.В. Нечипоренко)
Соціальна відповідальність- 075 Маркетинг (викладач В.В. Ткаченко)
PhD 075 Маркетинг
Сучасні концепції маркетингу– (викладач М.О. Лишенко)
Маркетинг туризму (викладач В.А. Муштай )
Маркетинг та брендинг територій(викладач К.В. Блюмська-Данько)
Маркетинг крафтових (нішевих) продуктів (викладач Н.О. Макаренко)
Методологія проведення наукових досліджень (викладач М.О. Лишенко)
Зелений маркетинг та циркулярна економіка (викладач Ю.І. Данько)
Комунікації в науковому середовищі (викладач Ю.І. Данько)
Формування маркетингових стратегій в агробізнесі (викладач Т.В. Устік)
Маркетинг органічної продукції (викладач О.М.Ніфатова)