Лишенко М.О.

2018-2019 н.р.

  1. Лишенко М.О Методологія прикладних досліджень в маркетингу. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни для студентів спеціальності 075 Маркетинг» денної та заочної форми навчання» ос. «магістр».  – Суми. – 2018рік –  30ст. (протокол № 1 від 29.08.2018)
  2. Лишенко М.О. Методологія прикладних досліджень в маркетингу. Методичні вказівки для проведення практичних занять для студентів спеціальності 075 Маркетинг» денної та заочної форми навчання» ос. «магістр»– Суми. – 2018рік –  38ст. (протокол № 1 від 29.08.2018)
  3. Лишенко М.О.,Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Методичні вказівки щодо забезпечення самостійної роботи студентів спеціальності 075 «Маркетинг»  ОКР  «бакалавр».  – Суми. – 2018рік –  30ст. (протокол № 1 від 29.08.2018)
  4. Жмайлов В.М., Данько Ю.І., Лишенко М.О, Шумкова О.В., Муштай В.А, Макаренко Н.О. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-економічного розділу ДЕКосвітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Суми, 2018.- 70 с. (протокол № 2 від 01.11.2018)
  5. Лишенко М.О. Аналіз господарської діяльності. Методичні вказівки щодо виконання модульної курсової (контрольної ) роботи для студентів 4 (2с.т.) курсу денної форми навчання напряму підготовки    071 «Облік і оподаткування»,  051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг» ос. «бакалавр» та студентів 5 (2 с.т.) курсу заочної форми навчання 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг» ос. «бакалавр». – Суми, 2018 рік. – 57 стор. (протокол № 2 від 01.11. 2018)
  6. Лишенко М.О.,Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Опорний конспект в схемах і таблицях  для студентів  спеціальності  075 «Маркетинг» ОКР  «бакалавр». – Суми. –  – 110с. (весна 2019 )
  7. Лишенко М.О. Маркетингові комунікації. Робочий зошит для проведення практичних занять для студентів спеціальності  075 «Маркетинг» ОКР  «бакалавр»..  – Суми. – 2019рік –  38ст. (весна 2019 )
  8. Лишенко М.О.,Жмайлова О.Г, Селезень О.М. АГД.Програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів напряму 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» – Суми, 2019.- 9 ст.

2019-2020 н.р.

  1. Жмайлова О.Г., Строченко Н.І.,  Лишенко М.О.,  Жмайлов В.М. Фінансовий аналіз аналіз: навчальний посібник : Сумський національний аграрний університет. Суми. СНАУ,  292 с.
  2. Муштай В.А., Лишенко М.О. Поведінка споживача: Навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 240 с. (Протокол ВР  № 15   від   30 .06  2020р).

2020-2021 н.р.

  1. Лишенко М.О., Жмайлова О.Г. Підготовка навчального посібника. Аналіз господарської діяльності. Нчальний посібник. Сумський національний аграрний університет. Суми: СНАУ, 2021. 231 с. ( 9,6 друк. арк.) – травень 2021  (протокол №5 від 28.05.21)
  2. Муштай В.А., Лишенко М.О. Підготовка навчального посібника Маркетингові дослідження. Навчальний посібник. Сумський національний аграрний університет. Суми: СНАУ, 2021. 231 с. – травень 2021 (протокол №5 від 28.05.21)
  3. Навчально-виробнича практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання освітнього ступеню «бакалавр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І, Онопрієнко І.М. Суми, 2021.  60с. (2,5 друк. арк.)

 2021 – 2022 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності. Навчальний посібник./ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Муштай В.А. Суми: СНАУ, 2022.  170 с. (10,6 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 11 від  02.2022 р.)
  4. Аналіз господарської діяльності. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Суми. СНАУ. 2022. 60 ст. (2,58 д.а.)(Протокол  № 4 від 12.05. 2022 р.)
  5. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Муштай В.А., Лишенко М.О. Суми: СНАУ, 2022. 196 с. (9,9 д.а) (Протокол ВР СНАУ № 14  від 30.06.2022 р.)

2022-2023 н.р.

  1. Навчальна практика. Вступ до фаху. Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І, Муштай В.А. Суми, 2022. 34с. (Протокол № 1 від  08. 2022р.)
  2. Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр». Суми, 2022. 40 с. (2,5 друк арк) (Протокол № 1 від 23.08.2022)
  3. Аналіз господарської діяльності. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»,  051 «Економіка»  ОС  «бакалавр». Суми, 2022. 77 с.  (3,0  друк. арк.) (Протокол № 5 від 27. 12. 2022 р.)
  4. Маркетинг. Підручник для здобувачів третього (освітньо – наукового) рівня «Доктор філософії» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ Ю.І.Данько, Н.О..Макаренко, М.О. Лишенко, А.М. Орел, Л.В. Слюсарєва, В.А. Муштай, О.В. Шумкова Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 492с. (23,07д.а) (Протокол ВР СНАУ №19  від   06.2023р.)

2023-2024 н.р.

  1. Товарна інноваційна політика. Навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання/ Шумкова О.В., Лишенко М.О., Шумкова В.І. Суми, 2023. 204 с. (8,5 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 4   від 30.10.2023 р.)

 

Устік Т.В.

2017-2018 н.р.

  1. Наскрізна програма практики. Методичні вказівки щодо проходження практики для студентів  денної та заочної  форми навчання галузь знань 07  «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» окр. «бакалавр» та окр. «магістр» Суми, 2017.- 88 с. Протокол № 2 від 18.10.2017 р. к.е.н., професор Жмайлов В.М., к.е.н., доцент Лишенко М.О., к.е.н., доцент Шумкова О.В., к.е.н., доцент Муштай В.А., к.е.н., доцент Макаренко Н.О., Устік Т.В.
  2. Лишенко М.О, Устік Т.В. Методичне видання «Маркетингові комунікації . Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетингові комунікації »  для студентів 4 курсу ОКР «Бакалавр»  напряму підготовки «Маркетинг» та спеціальності 075 «Маркетинг» – 65 ст.

2018-2019 н.р.

  1. Лишенко М.О., Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Опорний конспект в схемах і таблицях  для студентів   спеціальності  075 «Маркетинг» ОКР  «бакалавр». – Суми. –  – 110с. 4,58 др.ар.       (прот. №4 від 22.03.2019)
  2. Лишенко М.О., Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Методичні вказівки щодо забезпечення самостійної роботи студентів спеціальності  075 «Маркетинг»  ОКР  «бакалавр».  – Суми. – 2018рік – 30ст. (протокол № 1 від 29.08.2018). 1,25друк.арк.
  3. Устік Т.В., Лишенко М.О. Методчні рекомендації щодо написання модульної курсової роботи  для студентів спеціальності  075 «Маркетинг» ОКР  «бакалавр». – Суми. –  – 70с.
  4. Устік Т.В. Маркетинг. Методичні вказівки щодо проведення практичних занять та самостійної роботи для студентів спеціальності  073 «Менеджмент» ОКР  «бакалавр» ( російськомовна). – Суми. – 2019рік – 85ст.
  5. «Маркетинг». Методичні рекомендації до виконання модульної контрольної роботи для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання / Суми, 2019.- 26 с Протокол № 3 від 28.01.2019 р.

2021– 2022 н.р.

  1. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів 3 курсу та 1ст. денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» Суми. 2022. 105 с. ( 4,4 д.а.) (Протокол № 5 від   08.06.2022р.)
  3. Маркетинг . Методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни  для студентів освітнього ступеня «бакалавр»  спеціальності  075 «Маркетинг». Суми. СНАУ. 2022. 76 с.  (3,2  д.а.)   (Протокол № 5 від   08.06.2022 р.)

2022-2023 н.р.

  1. Маркетинг. Конспект лекцій. Методичні рекомендації щодо вивчення теоретичного курсу дисципліни «Маркетинг». Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2022, 97с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №4 від 30.11.2022р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації для практичних занять. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023.87с. (3,6 у.д.а.) (Протокол №6, від 23.01. 2023р.)
  3. Маркетинг. Методичні вказівки для самостійної роботи. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023. 96 с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №7 від 02. 2023р.)
  4. Маркетинг. Конспект лекцій. Методичні рекомендації щодо вивчення теоретичного курсу дисципліни «Маркетинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти для студентів 3 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр» Суми. СНАУ. 2023, 98с. ( д.а.) (Протокол №10 від 30.05.2023)
  5. Маркетингові комунікації. Методичні вказівки . для самостійної роботи для студентів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 075 “Маркетинг” денної та заочної форм навчання Суми, 2023 р. 85 с. (3,5 д.а.) (Протокол №10 від 30.05.2023)

Шумкова О.В.

2018-2019 н.р.

  1. Товарна інноваційна політика. Робочий зошит до проведення практичних занять та самостійної роботи для студентів 1м курсу спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» ОП «Логістика» освітнього ступеня – «Магістр» денної та заочної форм навчання Суми, 2018.- 48 с. Протокол № 2 від 01.11.2018 р.
  2. Маркетинг цінних паперів. Конспект лекцій для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання Суми, 2018.- 74 с. Протокол № 2 від 01.11.2018р.
  3. «Ціни і ціноутворення» для студентів 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання. / Суми, 2019.- 107 с. Протокол № 3 від 28.01.2019 р.
  4. «Ринок цінних паперів» для студентів 3 курсу спеціальностей 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» освітнього ступеня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання / Суми, 2018.- 104 с.. Протокол № 4 від 22.03.2019 р.
  5. Жмайлов В.М., Данько Ю.І., Лишенко М.О, Шумкова О.В., Муштай В.А, Макаренко Н.О. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-економічного розділу ДЕК освітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Суми, 2018.- 70 с. (протокол № 2 від 01.11.2018). 2,9 друк.арк.
  6. «Стратегічний маркетинг. Програма навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 075 Маркетинг»» / Суми. –  7 с. Автори: ( протокол №3 від    26.12.18р)(0,3д.а)
  7. Методичні вказівки для написання міждисциплінарної курсової роботи для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання освітньо – кваліфікаційного рівня «Бакалавр»,  спеціальності 075 «Маркетинг»/ Суми, 2019.- с.53 Автори: Лишенко М.О, Муштай В.А., Макаренко Н.О., Шумкова О.В. ( протокол №5 від    04.19р)(2,2д.а)
  8. «Ринок цінних паперів». Програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальностей 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (Укладачі: к.е.н., доцент Шумкова О.В., д.е.н., доцент Лишенко М.О., к.е.н., професор Жмайлов В.М.) Протокол Вченої ради СНАУ № 11 від 22.04.2019 р.
  9. «Маркетинг цінних паперів». Програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» (Укладачі: к.е.н., доцент Шумкова О.В., д.е.н., доцент Лишенко М.О., к.е.н., професор Жмайлов В.М.) Протокол Вченої ради СНАУ № 7 від 26.12.2018 р.
  10. «Маркетинг». Програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»,051 «Економіка» (Укладачі: к.е.н., професор Жмайлов В.М., к.е.н., доцент Шумкова О.В., к.е.н., доцент Устік Т.В.) Протокол Вченої ради СНАУ № 11 від 22.04.2019 р.
  11. «Товарна інноваційна політика». Програма навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» ОП «Логістика» (Укладачі: к.е.н., доцент Шумкова О.В., д.е.н., доцент Лишенко М.О., к.е.н., доцент Муштай В.А.) Протокол Вченої ради СНАУ № 7 від 26.12.2018 р.

2019-2020 н.р.

  1. «Семінар з виконання розрахунково-економічного розділу ДЕК» (Укладачі: Лишенко М.О., д. е. н., проф. кафедри маркетингу та логістики; Шумкова О.В., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики; Муштай В.А., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики. Протокол Вченої ради СНАУ № 6 від 23.12.2019 р.); «Міжнародний маркетинг» (Укладачі: Лишенко М.О., д. е. н., проф. кафедри маркетингу та логістики; Шумкова О.В., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики; Блюмська-Данько К.В., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики. Протокол Вченої ради СНАУ № 6 від 23.12.2019 р.)
  2. «Маркетингова товарна політика». Методичні рекомендації до виконання практичних занять та самостійної роботи для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня – «Бакалавр», денної та заочної форми навчання / Суми, 2020.- 60 с. Протокол № 4 від 26.02.2020 р.
  3. «Маркетингова товарна політика». Навчальний посібник для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня – «Бакалавр» денної та заочної форм навчання, (Укладачі: к.е.н., доцент Шумкова О.В., д.е.н., професор Лишенко М.О, к.е.н., ст.викладач Шумкова В.І. Протокол науково-методичної ради факультету економіки і менеджменту № 7 від 12.06.2020 р.)
  4. «Marketing research and investment project management». Tutorial for English-speakers students’ 2 course direction training 181 «Food Technologies». Укладачі: к.е.н., ст. викладач Шумкова В.І., к.е.н., доцент Шумкова О.В. (Протокол науково-методичної ради факультету економіки і менеджменту № 4 від 26.02.2020 р., Протокол Вченої ради СНАУ № 12 від 27.04.2020 р.)

2020-2021 н.р.

  1. «Маркетинг цінних паперів». Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів 3 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «Бакалавр» / Суми, 2021. 48 с. Протокол № 5 від      05.2021 р.

2021– 2022 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання практичних занять для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього ступеня – «Магістр». Суми. 2021. 53с. (2,3 д.а.) (Протокол №2 від 17.12.2021 р.)
  4. Міжнародний маркетинг. Конспект лекцій для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання освітнього ступеня «Магістр». Суми, 2022.118с.(4,9 д.а.) (Протокол №3 від 10.02.2022 р.)
  5. Міжнародний маркетинг. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів 2 м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «Магістр». Суми, 2022. 31 с.(1,3 д.а.) (Протокол №3 від 10.02.2022 р.)
  6. Товарна інноваційна політика. Конспект лекцій для студентів 2 м курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми, 2022. 129 с. (5,3 д.а.) (Протокол № 3 від 10.02.2022 р.)
  7. Маркетинг послуг. Конспект лекцій для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання Суми, 2022. 108 с. ( 4,5  д.а.) (Протокол № 4 від 12.05.2022 р.)
  8. Маркетинг послуг. Робочий зошит (методичні рекомендації) для проведення практичних занять для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Бакалавр» денної та заочної форм навчання Суми, 2022. 31 с. ( 1,3 д.а.) ( Протокол № 4від 12.05.2022 р.)

2022– 2023 н.р.

  1. Товарна інноваційна політика. Методичні рекомендації (робочий зошит) до проведення практичних занять для студентів 2 м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання освітнього ступеня – «Магістр . Суми, 2022. 49 с.(2,04 д.а.). (Протокол № 1 від 23.08.2022 р.)
  2. Маркетинг. Конспект лекцій. Методичні рекомендації щодо вивчення теоретичного курсу дисципліни «Маркетинг». Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2022, 97с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №4 від 30.11.2022р.)
  3. Маркетинг. Методичні рекомендації для практичних занять. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023.87с. (3,6 у.д.а.) (Протокол №6, від 23.01. 2023р.)
  4. Товарна інноваційна політика. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського ) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. Суми, 2023.31 с. (1,63 д.а.)  (Протокол № 6 від 23.01.2023 р.)
  5. Маркетинг. Методичні вказівки для самостійної роботи. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023. 96 с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №7 від 02. 2023р.)
  6. Маркетинг послуг. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання – Суми, 2023. 30 с. (1,62 д.а.) (Протокол № 8 від 30.03.2023 р.)
  7. Інноваційний маркетинг. Конспект лекцій для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форми навчання Суми, 2023. 151 с. (8,17 д.а.)( Протокол № 9 від 28.04.2023 р.)
  8. Маркетинг. Підручник для здобувачів третього (освітньо – наукового) рівня «Доктор філософії» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ Ю.І.Данько, Н.О..Макаренко, М.О. Лишенко, А.М. Орел, Л.В. Слюсарєва, В.А. Муштай, О.В. Шумкова Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 492с. (23,07д.а) (Протокол ВР СНАУ №19  від   06.2023р.)

2023– 2024 н.р.

  1. Товарна інноваційна політика. Навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання/ Шумкова О.В., Лишенко М.О., Шумкова В.І Суми, 2023. 204 с. (8,5 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 4   від 30.10.2023 р.)

Данько Ю.І.

2018-2019 н.р.

  1. Жмайлов В.М., Данько Ю.І., Лишенко М.О, Шумкова О.В., Муштай В.А, Макаренко Н.О. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-економічного розділу ДЕКосвітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Суми, 2018.- 70 с. (протокол № 2 від 01.11.2018). 2,9 друк.арк.
  2. «Міжнародний маркетинг». Методичні рекомендації до виконання практичних занять та самостійної роботи для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня – «Магістр» денної та заочної форм навчання»Суми, 2018.- 64 с. Протокол № 2 від 01.11.2018р. Укладачі: Данько Ю.І., Шумкова В.І.
  3. Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Маркетинг послуг. Конспект лекцій для студентів 4 курсу ОС «Бакалавр», денна форма навчання 075 «Маркетинг»(протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.
  4. Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Паблік рілейшнз. Конспект лекцій,для студентів 4 курсу ОС «Бакалавр» , денна форма навчання 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» (протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.
  5. Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Міжнародний маркетинг. Конспект лекцій, для студентів 2 курсу ОС «Магістр» , денна форма навчання 075 «Маркетинг» (протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.

2019-2020 н.р.

  1. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи освітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання/ Суми, 2020. 36 с. Автори: колектив авторів(протокол №6 від 10.04.19р)(0,3д.а)

2020-2021 н.р.

  1. Данько Ю.І., Лимар В.В., Блюмська-Данько К.В. Бренд-менеджмент та зв’язки з громадськістю підприємства. : навчальний посібник. Суми : «Університетська книга» , 2021. с. 264
  2. Данько Ю.І., Орел А.М., Блюмська-Данько К.В. Аграрний маркетинг. : навчальний посібник. Суми : «Університетська книга» , 2021. 252 с.

2021 – 2022 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності. Навчальний посібник./ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Муштай В.А. Сумський національний аграрний університет. Суми: СНАУ, 2022.  170 с. (10,6 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 11 від  02.2022 р.)
  4. Аграрний маркетинг: навч. посіб. / Макаренко Н.О., Данько Ю.І. Одеса: ВД «Гельветика», 2022. 134 с. (5,99 д.а.) (Протокол ВР СНАУ №14 від 30.06.2022р.)

2022 – 2023 н.р.

  1. Навчальна практика. Вступ до фаху. Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І, Муштай В.А. Суми, 2022. 34с. (Протокол № 1 від  08. 2022р.)
  2. Маркетинг. Підручник для здобувачів третього (освітньо – наукового) рівня «Доктор філософії» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ Ю.І.Данько, Н.О..Макаренко, М.О. Лишенко, А.М. Орел, Л.В. Слюсарєва, В.А. Муштай, О.В. Шумкова Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 492с. (23,07д.а) (Протокол ВР СНАУ №19  від   06.2023р.)

Макарова В.В.

2017-2018 н.р.

  1. Макарова В.В. Маркетинг відносин. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для студентів 1 м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. – Суми, 36с.
  2. Макарова В.В.Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для студентів 1 м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. – Суми, 57с.
  3. Makarova V.V. Analysis of economic activity. Methodical recommendations for course work for English-speakers students’ 4 course direction training 073 “Management”branch of knowledge 07 “Management and Administration”- Sumy -48p. (Recommended for publication of a Council of Economics and Management Faculty of Sumy National Agrarian University
  4. Інвестиційний аналіз. Робочий зошит для практичних занять для студентів 3 курсу напряму підготовки 193 «Геодезія  та землеустрій» галузь знань 19 «Архітектура та будівництво». –Суми. 2018, 48с.
  5. Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами. Робочий зошит для проведення практичних занять та самостійної роботи для студентів 6 курсу денної та заочної форм навчання освітнього ступеня   «Магістр», спеціальності  181 «Харчові технології», спеціалізації «Технології харчування», «Технології зберігання, консервування та переробки молока», «Технології зберігання, консервування та переробки м’яса», 2017. –  53 с. (протокол №2 від    10.17р) (2.2д.а)

2018-2019 н.р.

  1. Макарова В.В. Макаренко Н.О. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форми навчання / Суми, 2019.-160с. (Протокол № 10 від 22.05.2019)
  2. Макарова В.В. Методичні рекомендації до виконання модульної курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форми навчання / Суми, 2019.- 20 с. (Протокол № 10 від 22.05.2019)
  3. Макарова В.В. Analysis of economic activity. Methodical recommendations for module course work for English-speakers students’4-course speciality 073 “Management” branch of knowledge 07 “Management and Administration”- Sumy -21p.(Протокол № 10 від 22.05.2019).

2019-2020 н.р.

  1. Макарова В.В. Інвестиційний аналіз. Робочий зошит для практичних занять для студентів 2 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» денної форми навчання. Суми, 2020, 72с. (Протокол № 7 від 06.2020 р.)
  2. Макарова В.В. Маркетинг відносин. Навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр». Суми, 2020. 250с. (Протокол № 7 від 06.2020 р.)

2021- 2022 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Ділова іноземна мова (англійська мова): методичні рекомендації до проведення практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Суми, 2021. 105с. (4,3 д.а.)(Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  4. Ділова іноземна мова (англійська мова). Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми, 2022.52с. (2,2д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022р.)
  5. Інформаційні системи та технології прикладного і наукового дослідження. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми, 2022. 73с. ( 3,0 д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022р.)
  6. Інформаційні системи та технології прикладного і наукового дослідження. Методичні рекомендації для самостійної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми, 2022. 44с. (1,8 д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022р.)
  7. Інформаційні системи та технології прикладного і наукового дослідження. Навчальний посібник. Суми, 2022. 190с. (7,9 д.а.) Протокол ВР СНАУ № 14 від 30.06.2022 р.)

2022-2023р.

  1. Інформаційні фахові технології. Конспект лекцій для здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної та заочної форм навчання. Суми. СНАУ. 2022. 85с. (3.5 д.а.) (Протокол № 5 від 27.12.2022.)
  2. Інформаційні фахові технології. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної та заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2023.  46 с. (2,0 д.а.) (Протокол № 10 від 30.05.23)
  3. Інформаційні фахові технології. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної та заочної форм навчання Суми: СНАУ, 2023.  34 с. ( 1,5 д.а.)( (Протокол № 10 від 30.05.2023)

Муштай В.А.

2018-2019 н.р.

  1. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання модульної курсової роботи для студентів 1 курсу денної форми навчання освітнього ступеня «Магістр» спеціальності  075 «Маркетинг» / Суми, 2018.- с.43 Автор: Муштай В.А( протокол №1 від    29.08.18р)(1,8д.а)
  2. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання модульної контрольної роботи для студентів 1 курсу заочної форми навчання ОКР «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» / Суми.   2018. –  36 с. Автор: Муштай В.А( протокол №1 від    29.08.18р)(1,5д.а)
  3. Статистика. Конспект лекций для студентов 2 курса специальностей 051 «Экономика», 071 «Учет и налогообложение», 072 «Финансы, банковское дело и страхование», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Предпринимательство, торговля и биржевая деятельность» дневной и заочной форм обученияСумы, 2018.-  с.58 Авторы: Муштай В.АЮ Онопрыэнко И.Н. ( протокол №1 от    29.08.18р)(2,4п.л.)
  4. «Стратегічний маркетинг. програма навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 075 Маркетинг»» / Суми.   2018. –  7 с. Автори: Муштай В.А., Шумкова О.В.( протокол №7 від    26.12.18р)(0,3д.а)
  5. Маркетингові дослідження. Конспект лекцій для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня  «Бакалавр», спеціальності  075 «Маркетинг»»/ Суми, 2019.- с.111 Автори: Муштай В.А. ( протокол №5 від    04.19р)(3,5д.а)
  6. Жмайлов В.М., Данько Ю.І., Лишенко М.О, Шумкова О.В., Муштай В.А, Макаренко Н.О. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-економічного розділу ДЕК освітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Суми, 2018.- 70 с. (протокол № 2 від 01.11.2018). 2,9 друк.арк.
  7. Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації для проведення практичних занять та самостійної роботи для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу дистанційної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня  «Бакалавр», спеціальності  075 «Маркетинг»/ Суми, 2019.-  с. 74 Автори: Муштай В.А.( протокол №4 від    03.19р)(3,1 д.а)
  8. Методичні вказівки для написання міждисциплінарної курсової роботи для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання освітньо – кваліфікаційного рівня «Бакалавр»,  спеціальності 075 «Маркетинг»/ Суми, 2019.- с.53 Автори: Лишенко М.О, Муштай В.А., Макаренко Н.О., Шумкова О.В. ( протокол №5 від    04.19р)(2,2д.а)

2019-2020 н.р.

  1. Поведінка споживача. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу дистанційної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр», спеціальності 075 «Маркетинг»/Суми, 2020.- с. 69. (Протокол №5 від 26.03.2020 р., (2,88 д.а.). Автор: к.е.н., доцент Муштай В.А.
  2. Муштай В.А., Лишенко М.О.Поведінка споживача: Навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 240 с. ( Протокол МР ФЕіМ №7 від   06.2020 р.,)(10.0 д.а.).

2020-2021 н.р.

  1. Поведінка споживача. Методичні рекомендації для самостійної роботи 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу дистанційної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр», спеціальності 075 «Маркетинг»/Суми, 2021.- с. 45. (Протокол №4 від 23.03.2021 р., (1,9 д.а.). Автор: к.е.н., доцент Муштай В.А.
  2. Муштай В.А., Лишенко М.О.Маркетингові дослідження: Навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2021. 229 с. ( Протокол № 5 від 28.05.2021 р.,) (9.5 д.а.).

2021-2022 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Стратегічний маркетинг. Методичні рекомендації для самотійної роботи для студентів 1м курсу денної та заочної форм навчання ОС «Магістр», спеціальності  075 «Маркетинг».Суми, 2021. 41с. (2,4  д.а.) (Протокол № 2 від 17.12.2021р.)
  4. Стратегічний маркетинг. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів 1м курсу денної та заочної форм навчання ОС «Магістр», спеціальності  075 «Маркетинг». Суми, 2022. 66с. (3,6 д.а.)  ( Протокол № 3 від 10.02.2022р.)
  5. Методологія наукових досліджень та підтримання принципів академічної доброчесності. Навчальний посібник. / Лишенко М.О., Данько Ю.І., Муштай В.А СНАУ. Суми: СНАУ, 2022. 170 с. (10,6 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 11 від  02.2022 р.)
  6. Основи наукових досліджень і академічного письма. Методичні рекомендації для проведення практичних занять для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» спеціальностей 126 «Інформаційні системи та технології», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 073 «Менеджмент», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 28 «Публічне управління та адміністрування». Суми, 2022. 67с. (3,6 д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022 р.)
  7. Основи наукових досліджень і академічного письма. Методичні рекомендації для самостійної роботи для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» спеціальностей 126 «Інформаційні системи та технології», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 073 «Менеджмент», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 28 «Публічне управління та адміністрування». Суми, 2022. 38 с. (2.2 д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022 р.)
  8. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник/ Муштай В.А., Лишенко М.О. Суми: СНАУ, 2022. 196 с. (9,9 д.а) (Протокол ВР СНАУ № 14  від 30.06.2022 р.)

2022– 2023 н.р.

  1. Маркетинг туризму. Методичні рекомендації для практичних занять для здобувачівтретього (освітньо-наукового) рівня ступеня вищої освіти «Доктор філософії» денної та заочної форм навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»/ Муштай В.А. Суми, 2023. 54 с. (2.8 д.а.)( Протокол № 9 від  04.2023р.
  2. Маркетинг. Підручник для здобувачів третього (освітньо – наукового) рівня «Доктор філософії» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ Ю.І.Данько, Н.О..Макаренко, М.О. Лишенко, А.М. Орел, Л.В. Слюсарєва, В.А. Муштай, О.В. Шумкова Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 492с. (23,07д.а) (Протокол ВР СНАУ №19  від   06.2023р.)
  3. Маркетинг туризму. Методичні рекомендації для самостійної роботи для здобувачівтретього (освітньо-наукового) рівня ступеня вищої освіти «Доктор філософії» денної та заочної форм навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»/Муштай В.А. Суми, 2023. 42 с. (2.2 д.а.)( Протокол № 8 від  03.2023р.)

Макаренко Н.О.

2018-2019 н.р.

  1. Макарова В.В., Макаренко Н.О. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форми навчання / Суми, 2019.-160с. (Протокол № 10 від 22.05.2019)
  2. Макаренко Н.О., Лишенко М.О. Логістика. Теоретичні основи: навч. – метод. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2019. 144 с.
  3. Логістичний менеджмент. Конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр». Суми: СНАУ, 2019. 96 с. (Протокол №1 29.08.2018р.)
  4. Логістика. Конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «бакалавр». Суми: СНАУ, 2019. 135 с.(Протокол №3 від 28.01.2019р)
  5. Жмайлов В.М., Данько Ю.І., Лишенко М.О, Шумкова О.В., Муштай В.А, Макаренко Н.О. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-економічного розділу ДЕК освітнього ступеня «Магістр» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Суми, 2018.- 70 с. (протокол № 2 від 01.11.2018). 2,9 друк.арк.
  6. Методичні вказівки для написання міждисциплінарної курсової роботи для студентів 4, 2 с.т. курсу денної та 5 курсу заочної форм навчання освітньо – кваліфікаційного рівня «Бакалавр»,  спеціальності 075 «Маркетинг»/ Суми, 2019.- с.53 Автори: Лишенко М.О, Муштай В.А., Макаренко Н.О., Шумкова О.В. ( протокол №5 від    04.19р)(2,2д.а)
  7. Логістичний менеджмент. Методичні вказівки для виконання модульних контрольних робіт для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр». Суми: СНАУ, 2018. 38с. (Протокол №1 від 29 серпня 2018 року)
  8. Маркетингове ціноутворення. Робочий зошит до проведення практичних занять для студентів 4 курсу денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр». Суми: СНАУ, 2019. 29 с. (Протокол №4 від 22.03.2019р.)

2019-2020 н.р.

  1. Логістика. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів 4 курсу денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування», 275 «Транспортні технології». Суми: СНАУ, 2020. 46с. (Протокол №4 від 26.02.2020р.)
  2. Макаренко Н.О., Лишенко М.О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи: навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 129 с. (Протокол №15 від 30.06.2020 р)
  3. Маркетингове ціноутворення. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів 4 курсу денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг». Суми: СНАУ, 2020. 24с. (Протокол №5 від 10.04.2020 р.)
  4. Лишенко М.О., Макаренко Н.О., Муштай В.А. Програма навчальної дисципліни «Організація логістичної діяльності» підготовки бакалаврів спеціальності 073 «Менеджмент» (Протокол № 12 від 27.04.2020р.)

2020-2021 н.р.

  1. Організація логістичної діяльності. Конспект лекцій для студентів 3 курсу денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент». Суми: СНАУ, 2021. 94с. (Протокол №6 від 11.06.2021р.
  2. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  3. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  4. Логістичний менеджмент: робочий зошит до проведення практичних занять для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр». Суми: СНАУ, 2022. 51 с. (1,6 д.а.) (Протокол №3 від 10.02.2022 р.)
  5. Логістичний менеджмент: методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг». Суми: СНАУ, 2022. 26 с. (0,66 д.а.) (Протокол № 3 від 10.02.2022 р.)
  6. Маркетинг територій: конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр». Суми: СНАУ, 2022. 96 с. (4,68 д. а.) (Протокол №4 від 12.05.2022р.)
  7. Аграрний маркетинг: навч. посіб. / Макаренко Н.О., Данько Ю.І. Одеса: ВД «Гельветика», 2022. 134 с. (5,99 д.а.) (Протокол ВР СНАУ №14 від 30.06.2022р.)

2022 – 2023 н.р.

  1. Логістичний менеджмент: конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр». Суми: СНАУ, 2022. 146 с. (6,68 д. а.). (Протокол №1 від 23.08.2022 р.)
  2. Логістичний менеджмент: навч. посіб. Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 206 с. (9,23 д.а.). (Протокол МР ФЕіМ 9 від 28 .04. 2023 р.)
  3. Аграрний маркетинг: робочий зошит до проведення практичних занять для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр». Суми: СНАУ, 2023. 45 с. (1,68 д.а.). (Протокол №10 від 30.05. 2023 р.)
  4. Навчально-виробнича практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження (доповнено, 3-ге видання) Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр»/ Макаренко Н.О., Жмайлов В.М., Онопрієнко І.М. Суми, 2023. 68с. (Протокол №10 від 30.05.2023)
  5. Маркетинг. Підручник для здобувачів третього (освітньо – наукового) рівня «Доктор філософії» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ Ю.І.Данько, Н.О..Макаренко, М.О. Лишенко, А.М. Орел, Л.В. Слюсарєва, В.А. Муштай, О.В. Шумкова Одеса: ВД «Гельветика», 2023. 492с. (23,07д.а) (Протокол ВР СНАУ №19  від   06.2023р.)

2023– 2024 н.р.

  1. Логістика. Робочий зошит до проведення практичних занять для студентів денної та заочної форми навчання спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «бакалавр», Суми: СНАУ, 2023. 52с. (1,86 д.а.) (Протокол №2 від 27.10. 2023р.)

Нечипоренко В.В.

 2018-2019 н.р.

  1. Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки до виконання модульної курсової роботи / Суми, 2018 рік. -стор. 37. (Протокол № 2 від 18.10..2018 р.)
  2. Комерційна діяльність в галузі ветеринарної медицини: Конспект лекцій для студентів 1 курсу спеціальності 211 – “Ветеринарна медицина” освітнього ступеня «Бакалавр». – Суми, 2019. – 56 стор.. (Протокол № 5 від 06.05.2019 р., ФВМ)
  3. Рекламний менеджмент: Методичні вказівки щодо виконання модульної контрольної роботи для студентів 1 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. – Суми, 2019. – 37 стор (Протокол № 8 від 24.03. 2019 р)
  4. Маркетинговий менеджмент: Методичні рекомендації до виконання модульної курсової роботи для студентів спеціальності 075  “Маркетинг” освітнього ступеня  «Магістр» денної та заочної форм навчання / Суми, 2019 рік. -стор. 36 (Протокол № 8 від 24.03..2019 р.)
  5. Розробка нової навчальної програми з дисципліни «комерційна діяльність в галузі ветеринарної медицини»
  6. Комерційна діяльність в галузі ветеринарної медицини: Методичні вказівки щодо проведення практичних занять та виконання самостійних (контрольних) робіт для студентів 1 курсу спеціальності 211 – “Ветеринарна медицина” освітнього ступеня «Бакалавр». – Суми, 2019. – 56 стор.. (Протокол № 5 від 06.05.2019 р. ФВМ)

2019-2020 н.р.

  1. Маркетинг промислового підприємства: Робочий зошит для проведення практичних занять для студентів 4 курсу денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг». – Суми, 2020 рік , 57 с.(Протокол № 7 від 12.06.20 р.)
  2. Маркетинг промислового підприємства. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів 4 курсу денної та заочної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг». Суми: СНАУ, 2020 р. 23с. .(Протокол № 7 від 12.06.20 р.)
  3. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник у структурно-логічних схемах та таблицях для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – “Маркетинг” освітнього ступеня «Бакалавр». – Суми, 2020. – 115 с. .(Протокол № 7 від 12.06.20 р.)

2020-2021 н.р.

  1. Фахове стажування та переддипломна практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Макарова В.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В. Суми. 2021. с.71 (2.9. д.а) (Протокол №2 від 17.12.2021р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  3. Рекламний менеджмент. Методичні рекомендації до виконання практичних занять для студентів 1 курсу денної та заочної форм навчання освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг». Суми. 2022. 42с. (1,8 д.а.) (Протокол №4 від 12.05.2022р.)
  4. Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до виконання практичних занять. Суми, 2022. 48 с. ( 2 д.а.) (Протокол № 5 від 08.06.2022р.)

2022– 2023

  1. Рекламний менеджмент: Методичні рекомендації для самостійної роботи для студентів для студентів спеціальності 075 – «Маркетинг»  освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2023. 193 с. (8,1 д..а.). (Протокол № 4 від  11. 2022р.)
  2. Маркетинговий менеджмент. Конспект лекцій для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітнього ступеня «Магістр» денної/ заочної форм навчання. Суми. СНАУ. 2023. 138с. (5,8д.а.) (Протокол №10 від 30.05.2023)
  3. Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки для виконання самостійної роботи для студентів денної та заочної форм навчання освітнього ступеня «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Суми: СНАУ, 2023. 29с. (1,2 д.а.) (Протокол № 10 від 30 05. 2023р)
  4. Рекламний менеджмент: конспект лекцій для студентів для студентів спеціальності 075 – «Маркетинг»  освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форм навчання. Суми: СНАУ, 2023. 193 с. (8,1 д..а.). (Протокол № 10  від 30.05. 2023р.)

 Онопрієнко І.М.

 2018-2019 н.р.

  1. Методичні вказівки для виконання модульної курсової роботи для студентів 2 курсу денної та заочної форми навчання  спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка» 072 «Фінанси, банківська справа і страхування»/ Суми, 2018 рік, 50 с.
  2. Методичні вказівки для виконання модульної контрольної роботи для студентів 2 курсу денної та 3 курсу заочної форми спеціальності: 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та  біржова діяльність».- /Суми.- 33с.
  3. Навчальний посібник: Маркетинговий аудит. для студентів 3 курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» Суми, 2019 рік. – 123 с. Протокол №11 від 22.04.2019.
  4. Статистика. Конспект лекций для студентов 2 курса специальностей 051 «Экономика», 071 «Учет и налогообложение», 072 «Финансы, банковское дело и страхование», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Предпринимательство, торговля и биржевая деятельность» дневной и заочной форм обучения/ Сумы, 2018.- с.58 Авторы: Муштай В.А.Оноприенко И.Н. ( протокол №1 от    08.18р)(2,4п.л.)
  5. Онопрієнко І.М. Статистика. Методичні вказівки для виконання модульної курсової роботи для студентів 2 курсу денної та заочної форми навчання спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка» 072 «Фінанси, банківська справа і страхування»/ Суми, 2018 рік, 50 с. Протокол №1 від 29.08.2018.
  6. Онопрієнко І.М. Статистика. Методичні вказівки для виконання модульної контрольної роботи для студентів 2 курсу денної та 3 курсу заочної форми спеціальності: 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».- /Суми.- 33с. Протокол №1 від 29.08.2018.
  7. Оноприенко И.Н. Статистика. – Методические указания для практических занятий и выполнения модульной контрольной работы для студентов 2 курса дневной и 3 курса заочной форм обучения специальности: 071 «Учет и налогообложение», 051 «Экономика», 072 «Финансы, банковское дело и страхование», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Предпринимательство, торговля и биржевая деятельность».- /Сумы.- 30с.Протокол №1 від 29.08.2018.

2019-2020 н.р.

  1. Маркетингове планування і контроль на підприємстві. Для студентів 3 курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» Суми, 2020 рік. – 187 с. Протокол №7 від 12.06.2020.

2020-2021 н.р.

  1. Статистика. Робочий зошит. для студентів 2 курсу денної та 3 курсу заочної форм навчання спеціальностей ОІО, ЕП,МАР,ФСБ, ПТБ,  МН. Суми, 2021 рік. – 55 с. Протокол каф. №12 від 11.05.2021.
  2. Програма практики. Програма та методичні рекомендації щодо проходження. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання освітнього ступеню «бакалавр»/ Лишенко М.О., Данько Ю.І, Онопрієнко І.М.- Суми, 2021. – 60с.

2021 – 2022 н.р.

  1. Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи ОС «Магістр» ( 2–ге видання – узагальнено та доповнення)/ Лишенко М.О., Данько Ю.І., Макаренко Н.О., Устік Т.В., Жмайлов В.М., Макарова В.В., Жмайлова О.Г., Блюмська – Данько К.В., Муштай В.А., Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Онопрієнко І.М.. Суми, 2021. 67 с. (Протокол № 2  від 17. 12 2021 р.)
  2. Статистика. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для студентів 2 курсу денної та 3 курсу заочної форм навчання спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Суми, 2022 р. 45 с. (1,9 д.а.) ( Протокол №4 від 12.05.2022р.)

2022– 2023 н.р.

  1. Статистика. Конспект лекцій. для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».  Суми, 2022 рік. 136с.(5,7 д.а.) (Протокол №2 від 25.09.2022)
  2. Статистика та теорія економічного аналізу. Конспект лекцій. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент». Англ. видання. Суми, 2023 рік. 127с. (  5,3 д.а.) (Протокол. №7 від 23.03.2023)
  3. Навчально-виробнича практика. Програма та методичні рекомендації щодо проходження (доповнено, 3-ге видання) Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр»/ Макаренко Н.О., Жмайлов В.М., Онопрієнко І.М. Суми, 2023. 68с. (Протокол №10 від 30.05.2023)

Шумкова В.І.

2018-2019 н.р.

  1. «Міжнародний маркетинг». Методичні рекомендації до виконання практичних занять та самостійної роботи для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня – «Магістр» денної та заочної форм навчання»Суми, 2018.- 64 с. Протокол № 2 від 01.11.2018р. Укладачі: Данько Ю.І., Шумкова В.І.
  2. «Міжнародний маркетинг». Методичні рекомендації до виконання практичних занять та самостійної роботи для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня – «Магістр» денної та заочної форм навчання» / Суми, 2018.- 64 с. Протокол № 2 від 01.11.2018р
  3. «Strategy of International Agricultural Marketing». Lecture Notes for English-speakers students 1m course direction training 051 «Economics» branch of knowledge 05 «Social and behavioral sciences».- Sumy, 2019 – 116 p. Протокол № 3 від 28.01.2019 р.

2019-2020 н.р.

  1. «Marketing research and investment project management». Tutorial for English-speakers students’ 2 course direction training 181 «Food Technologies». Укладачі: к.е.н., ст. викладач Шумкова В.І., к.е.н., доцент Шумкова О.В. (Протокол науково-методичної ради факультету економіки і менеджменту № 4 від 26.02.2020 р., Протокол Вченої ради СНАУ № 12 від 27.04.2020 р.)
  2. «Маркетингова товарна політика». Навчальний посібник для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня – «Бакалавр» денної та заочної форм навчання, (Укладачі: к.е.н., доцент Шумкова О.В., д.е.н., професор Лишенко М.О, к.е.н., ст.викладач Шумкова В.І. Протокол науково-методичної ради факультету економіки і менеджменту № 7 від 12.06.2020 р.)

2020-2021 н.р.

  1. Конспект лекцій: ««Logistics». Lecture Notes for English-speakers students 4 course   direction training 073 «Management» full-time training bachelor’s degree» / Sumy, 2021. 92 p. Протокол №5  від 28.05.2021 р.

2021 – 2022 н.р.

  1. Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання практичних занять для студентів 2м курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього ступеня – «Магістр». Суми. 2021. 53с. (2,3 д.а.) (Протокол №2 від 17.12.2021 р.)

2022– 2023 н.р.

  1. Соціально-етичний маркетинг. Конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Суми, 2023 103 с. (5,7 д.а.) (Протокол № 6 від 23.01.2023 р.)
  2. Методичні рекомендації до виконання практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Суми, 2023. 35с.(1,46 д.а) (Протокол № № 6 від 23.01.2023 р.)
  3. Методичні вказівки для виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», 07 «Управління та адміністрування», 28 «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання Суми, 2023. 33 с. (1,4 д.а.) (Протокол № 7 від 23.02.2023 р.)

2023– 2024 н.р.

  1. Товарна інноваційна політика. Навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання/ Шумкова О.В., Лишенко М.О., Шумкова В.І Суми, 2023. 204 с. (8,5 д.а.) (Протокол ВР СНАУ № 4 від 30.10.2023 р.)

Блюмська-Данько К.В.

2018-2019 н.р.

Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Маркетинг послуг. Конспект лекцій для студентів 4 курсу ОС «Бакалавр», денна форма навчання 075 «Маркетинг»(протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.

Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Паблік рілейшнз. Конспект лекцій,для студентів 4 курсу ОС «Бакалавр» , денна форма навчання 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» (протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.

Данько Ю.І ., Блюмська-Данько К.В. Міжнародний маркетинг. Конспект лекцій, для студентів 2 курсу ОС «Магістр» , денна форма навчання 075 «Маркетинг» (протокол № 12 від 14.05.2019). 1 друк.арк.

2019-2020 н.р.

Навчальна програма дисципліни «Міжнародний маркетинг» (Укладачі: Лишенко М.О., д. е. н., проф. кафедри маркетингу та логістики; Шумкова О.В., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики; Блюмська-Данько К.В., к. е. н., доц. кафедри маркетингу та логістики. Протокол Вченої ради СНАУ № 6 від 23.12.2019 р.)

2020-2021 н.р.

Лимар В.В., Блюмська-Данько К.В. Міжнародний маркетинг: навчальний посібник. Суми :»Університетська книга», 2021. 240 с.

Данько Ю.І., Лимар В.В., Блюмська-Данько К.В. Бренд-менеджмент та зв’язки з громадськістю підприємства. : навчальний посібник. Суми : «Університетська книга» , 2021. с. 264

Данько Ю.І., Орел А.М., Блюмська-Данько К.В. Аграрний маркетинг.: навчальний посібник. Суми : «Університетська книга», 2021. 252 с.

2022 – 2023

Ораторське мистецтво: конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Бакалавр» Суми, 2023 р. 120 с. (5 д.а.) (Протокол №10 від 30.05. 2023 р.)

Бренд-менеджмент: конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр». Суми, 2023р. 124 с. (5 д.а.) (Протокол №10 від 30.05. 2023 р.)

Бренд-менеджмент: методичні рекомендації для виконання індивідуальних (практичних) завдань для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр». Суми, 2023р. 24 с. (1 д.а.) (Протокол №10 від 30.05.2023 р.)

Бренд-менеджмент: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр». Суми, 2023 р. 24 с. (1 д.а.) (Протокол №10 від 30.05.2023 р.)

Колодненко Н.В.

2022– 2023 н.р.

  1. Маркетинг. Конспект лекцій. Методичні рекомендації щодо вивчення теоретичного курсу дисципліни «Маркетинг». Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2022, 97с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №4 від 30.11.2022р.)
  2. Маркетинг. Методичні рекомендації для практичних занять. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справата страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023.87с. (3,6 у.д.а.) (Протокол №6, від 23.01. 2023р.)
  3. Маркетинг. Методичні вказівки для самостійної роботи. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і аудит», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справата страхування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та адміністрування» освітнього ступеню «бакалавр» Суми, 2023. 96 с. (4,0 у.д.а.) (Протокол №7 від 02. 2023р.)

Селезень О.М.

2022 – 2023 н.р.

  1. Аграрний маркетинг: робочий зошит до проведення практичних занять для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр». Суми: СНАУ, 2023. 45 с. (1,68 д.а.). (Протокол №10 від 30.05. 2023 р.)

 

Гуцал Т.І.

2023– 2024 н.р.

  1. Логістика. Робочий зошит до проведення практичних занять для студентів денної та заочної форми навчання спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «бакалавр», Суми: СНАУ, 2023. 52с. (1,86 д.а.) (Протокол №2 від 27.10. 2023р.)