Макарова Вікторія Вікторівна

Доктор економічних наук, професор

 

CV 

Email viktoriia.makarova@snau.edu.ua

victoria.makarova24@ukr.net

Google scholarhttps://scholar.google.com/citations?user=ncnULuoAAAAJ&hl=uk

Orcid IDhttps://orcid.org/0000-0003-1076-9246

Researcher ID:  https://publons.com/researcher/4011070/viktoriia-makarova/

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57221957665

 

Освіта:

2003-2005 рр. – навчання в Сумському національному аграрному університеті, спеціальність «Облік і аудит», диплом з відзнакою.

2017-2018рр. – навчання в Сумському національному аграрному університеті, спеціальність «Технології харчування», диплом з відзнакою.

2019-2020рр. – навчання в Сумському національному аграрному університеті, спеціальність «Геодезія та землеустрій», диплом з відзнакою.

2021-2022рр. – навчання в Сумському національному аграрному університеті, спеціальність “Маркетинг”.

2024р. – отримання кваліфікаційного свідоцтва сільськогосподарського дорадника з питань аграрного маркетингу та сталого землекористування.

 

Трудова діяльність: 

2002-2008 рр. – старший лаборант кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ.

2008-2013 рр.- асистент кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ.

2013-2016 рр. – старший викладач кафедри, АГД та маркетингу Сумського НАУ.

2016 р. – захист кандидатської дисертації за спеціальністю 08.00.06 «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища» на тему: «Еколого-економічні обмеження розвитку земельно-орендних відносин в сільськогосподарському виробництві»

2018 р. – присвоєно вчене звання доцента кафедри статистики, АГД та маркетингу СНАУ

2016-2019 рр. – доцент кафедри статистики, АГД та маркетингу СНАУ

2019-2020р рр.  –  заступник декана факультету економіки і менеджменту з навчальної роботи СНАУ

2019-2022 рр.– доцент кафедри маркетингу та логістики СНАУ

03.09.2021 – захист докторської дисертації в спеціалізованій вченій раді Сумського державного університету за спеціальністю 08.00.06 – економіка природокористування та охорони навколишнього середовища на тему: “Еколого-економічна організація системи сталого сільськогосподарського землекористування”.

З 01 вересня 2022р. по теперішній час – професор кафедри маркетингу та логістики Сумського НАУ

З 2023р. – Викладач курсу “Інтернет-маркетинг” в Сумській бізнес-школі.

Член Громадської організації “Українська асоціація маркетингу”

 

Підвищення кваліфікації та стажування:

2019р. – Стажування в рамках програми академічної мобільності Європейського союзу Erasmus + КА2 (TOPAS) в коледжі університету Ріттл, Великобританія (10.03.2019-23.03.2019р.)

2022р. – Підвищення кваліфікації за програмою «Social media marketing: базовий курс викладача» в Сумському державному університеті (17.02.2022 – 23.02.2022). Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП №05408289/0724-22 від 23.02.2022

2022р. – Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід». Для педагогічних та науково-педагогічних працівників (12.02.2022 – 20.03.2022) Польща

2023р. – Міжнародне стажування в рамках програми академічної мобільності Європейського союзу Erasmus+ (08.05-12.05.2023) Afyon Kocatepe University, Туреччина

2023р. – Навчальний воркшоп «Національне регулювання та впровадження третьої місії в закладах вищої освіти  – досвід та співпраця з соціальними партнерами» (22-25 серпня 2023)  Університет Латвії (University of Latvia), м.Рига, Латвія

2023р. –  Науковий семінар «Experience Sharing – Third mission of universities & University Community cooperation» (2-6 жовтня 2023р.), Чеський університет природничих наук Праги (Czech University of Life Sciences Prague), м. Прага, Чехія

Основні навчальні дисципліни:  Маркетинг відносин, Маркетингова політика розподілу, Діджитал-маркетинг

Напрями наукових досліджень:

1)Маркетинговий аналіз діяльності аграрних підприємств;

2) Формування та функціонування маркетингової політики розподілу аграрних підприємств;

3) Діджиталізація маркетингової діяльності підприємств аграрного бізнесу;

4)Еколого-економічні аспекти функціонування земельних відносин в умовах сталого розвитку.

Грантова, держбюджетна та госпдоговірна тематика:

Виконавець НДР: «Стратегічне управління логістичною діяльністю аграрних підприємств» (державний реєстраційний номер 0121U113074, 2021-2025 рр.)

Виконавець НДР: «Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу» (номер державної реєстрації 0119U100250, 2019-2021 рр.);

Виконавець ГДТ «Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг» (надання послуг з розробки науково-технічної продукції для Управління культури Сумської ОДА, грудень 2021 – січень 2022)

Виконавець НДР «Маркетингове забезпечення ринку агропродовольчої продукції в умовах сталого розвитку» (державний реєстраційний номер 0121U113070, 2021-2025 рр.)

Виконавець проєкту ЄС Еразмус+ КА 2 CBHE з розвитку потенціалу вищої освіти «Університет– Громади: посилення співпраці» / UNICOM  ((01.02.2023 – 31.01.2027) https://unicom.snau.edu.ua.

 

Робота в спеціалізованих радах по захисту дисертацій

1.Голова разової спеціалізованої вченої ради з присудження ступеня доктора філософії Чжан Лянфень. Спеціальність 073 Менежмент. Тема дисертації «Organizational and Economic Basis of Tourism Management» (30.01.2024) https://science.snau.edu.ua/golovna/chzhan-lyanfyen/

2. Член постійної спеціалізованої Вченої ради Сумського державного університету за спеціальності 08.00.06 «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища»

Підготовка студентів до участі у конкурсі наукових робіт (призера)

1.Студентка спеціальності 075 «Маркетинг» Шкурко Ж.Г. Тема наукової роботи  – Стратегії просування продукції підприємств в соціальних мережах. Нагороджена Дипломом ІІІ ступеню за результатами 2 туру Всеукраїнського конкурсу наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі», що відбувався 27.04.2021 на базі Харківського державного університету харчування та торгівлі (ІІІ місце)

2.Студентка спеціальності 075 «Маркетинг» Бондаренко Я. Тема наукової роботи – Стратегічні напрями просування продукції підприємств малого бізнесу на внутрішньому ринку. Конкурс «Економіка АПК та сільського господарства». СНАУ,  07.05.2024 (ІІ місце)

Інша діяльність 

1.Організація та проведення круглого столу «Університет та сталий розвиток громад» 28.11.2023 https://snau.edu.ua/kruglij-stil-na-bazi-sumsko%D1%97-biznes-shkoli/

2.Організація та проведення весняної школи “Зелена угода ЄС: поточні виклики та майбутні перспективи на шляху до кліматичної нейтральності (17-18 квітня 2024р.) https://snau.edu.ua/vesnyana-shkola-zelena-ugoda-yes-potochni-vikliki-ta-majbutni-perspektivi-na-shlyaxu-do-klimatichno%D1%97-nejtralnosti/

3. Член проектної групи  за спеціальністю «Маркетинг» (ОС магістр) в Сумському національному агарному університеті.

4.  Член журі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: Економіка сільського господарства та АПК (СНАУ 2024 р.).