Нечипоренко В.В. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник у структурно-логічних схемах та таблицях для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 “Маркетинг” освітнього ступеня «Бакалавр». Суми, 2020. 115 стор.

Навчальний посібник містить навчальний матеріал з нормативної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» відповідно до галузевого стандарту вищої освіти підготовки бакалаврів за спеціальністю «Маркетинг». Викладено основні складові маркетингового комплексу та особливості маркетингу промислових підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню ринку промислових товарів, викладена їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового і споживчого призначення. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємства, вибору відповідних методів відносно визначення оптимальних каналів розподілу.

Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів за спеціальністю 075 «Маркетинг», для вивчення дисципліни «Маркетинг промислового підприємства», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з маркетингом.