МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ. Широкий спектр заходів в рамках проекту сприятиме переходу від фронтальної освіти, що основана на засвоєні знань, до нефронтальної освіти, що орієнтована на студентів та основана на отримані практичних навичок, при підготовці спеціалістів аграрної сфери, а отже, і спонукатиме до збільшення показників працевлаштування в Україні, Вірменії та Узбекистані шляхом впровадження та вдосконалення професійно-орієнтованих практичних програм навчання на основі результатів проекту та компетентнісного підходу.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
- Огляд аналізу існуючого курсу підготовки та результатів навчання за спеціальністю «Аграрний менеджмент» на основі компетентнісних моделей;
- Розробка інтенсивної програми підготовки викладачів;
- Розбудова потенціалу та формування допоміжного персоналу для моніторингу та адміністрування програм стажувань відповідно до моделей ЄС
- Підвищення обізнаності щодо практично-орієнтованої освіти.
- Використання даних, зібраних протягом стажування для подальшої дослідницької діяльності, розробки освітніх та сільськогосподарських керівних принципів.
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПРОЕКТОМ:
- Перегляд існуючих програм підготовки за спеціальністю «Аграрний менеджмент».
- Створення рекомендації нових моделей стажування, де мережа сільськогосподарських та фермерських господарств співпрацює, щоб впровадити їх на практиці.
- Розроблення навчальної методології, інструментів та інфраструктури для нефронтального практично-орієнтованого навчання.
- Очікується фінансування щонайменше 42 міжнародних стажувань (з країн-учасників проекту до країн ЄС).
- Розроблення міждисциплінарної та відкритої для будь-яких користувачів платформи з метою сприянню співробітництву між підприємствами та університетами, розширення співпраці з фермерськими господарствами та впровадження інновацій у практично-орієнтоване навчання та викладання.
- Моніторинг якості реалізації проекту і проведення оцінювання проекту.
- Створення та поширення інформації про хід реалізації та результати проекту.
- Операційний та фінансовий менеджмент проекту.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
- Посилення прямих зв’язків між вищими навчальними закладами, підприємствами та міністерствами.
- Створення спеціальної бази даних, яка може бути корисною для потреб сільськогосподарських підприємств, економістів, політиків та осіб, що приймають рішення з питань розвитку аграрного сектора.
- Проведення круглих столів, конференцій, презентацій, створення публікацій та навчальних матеріалів, що доступні для впровадження практично-орієнтованої навчання, де представлений найкращий досвід, а також випуск довідника з результатами впровадження проекту, отриманими протягом пілотного етапу реалізації проекту.
- ECQIP – це еталонна модель освіти у країнах- бенефіціарах.
- Партнери ЄС консолідують існуючі зв’язки з партнерами з країн третього світу.
- Поширення знань та підвищення поінформованості щодо проекту та його результатів.
Роль СНАУ у проекті
WP ЛІДЕР – WP 3
WP АСИСТЕНТ – WP 1,4
WP УЧАСНИК – WP 2,5
WP3 Контроль якості та моніторинг TOPAS | |
Комплексна оцінка та розробка системи забезпечення якості (ЗЯ) для стажування. Інтеграція системи ЗЯ для стажування у ЗВО-партнерах та впровадження системи ЗЯ на місцях практики і моніторинг за прогресом практики |
|
Внутрішня та експертна оцінка | |
Зовнішнє оцінювання | |
WP 1 | Перегляд програм стажувань та результатів навчання в програмах аграрного менеджменту на рівні бакалавра і магістра |
WP 2 | Оновлення методології, інструментів та інфраструктури навчання |
WP 3 | Контроль якості та моніторинг TOPAS |
WP 4 | Підвищення обізнаності щодо та використання результатів проекту |
WP 5 | Менеджмент TOPAS |