Муштай Валентина Анатоліївна

Кандидат економічних наук, доцент

 

CV

E-mailvalentyna.mushtai@snau.edu.ua

vamushtai@gmail.com

Google Scholarhttps://scholar.google.com.ua/citations?user=zWzUR9UAAAAJ&hl=ru

ORCID https://orcid.org/0000-0001-9042-0241

Researcher ID: https://publons.com/researcher/1828603//valientina-mushtai/

Scopus ID:  https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57394644300

Mendeley: https://www.mendeley.com/profiles/valientina-mushtai

 

Народилася 15 грудня 1973 року в м. Суми, Україна.

1991-1996рр. – навчання на економічному факультеті Сумського сільськогосподарського  інституту, спеціальність «Облік і аудит», диплом з відзнакою.

2020 -2021рр. – навчання на факультеті економіки і менеджменту Сумського національного аграрного університету, спеціальність 075 «Маркетинг», диплом магістра.

1998-2001рр. – навчання в аспірантурі Сумського національного аграрного університету, спеціальність 08.06.02 «Підприємство, менеджмент та маркетинг».

1996р.- асистент кафедри фінансів Сумського сільськогосподарського інституту.

2002 – 2003рр. – старший викладач кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського ДАУ.

2003р. – в. о. доцента кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського ДАУ.

З 2004р. – 2019 рр.– доцент кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ.

З 2019р. і по цей час – доцент кафедри маркетингу та логістики Сумського НАУ.

2003р. – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.07.02- Економіка сільського господарства і АПК на тему «Економічний механізм формування продовольчого потенціалу регіону як основа стабільності соціального розвитку».

2003р. –присуджено вчене звання кандидата економічних наук за спеціальністю «Економіка сільського господарства і АПК».

2004р. – присуджено науковий ступінь доцента кафедри статистики, АГД та маркетингу СНАУ.

Основні навчальні дисципліни: «Основи наукових досліджень», «Основи наукових досліджень і академічного письма», «Ринкова інфраструктура», «Поведінка споживача», «Маркетингові дослідження», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинг туризму».

Напрям наукових  досліджень: Стратегічний маркетинговий аналіз діяльності підприємств на регіональному ринку.

Грантова, держбюджетна та госпдоговірна тематика:

НДР «Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу» (державний реєстраційний номер 0119U100250, 2019-2021 рр.)

НДР «Стратегічне управління логістичною діяльністю аграрних підприємств» (державний реєстраційний номер 0121U113074, 2021-2025 рр.)

НДР «Маркетингове забезпечення ринку агропродовольчої продукції в умовах сталого розвитку» (державний реєстраційний номер 0121U113070, 2021-2025 рр.)

НДР (надання послуг з розробки науково-технічної продукції за рахунок коштів Управління культури Сумської обласної державної адміністрації) «Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг» (період виконання – грудень 2021 року – січень 2022 року)

Відповідальний виконавець розділу: Розділ 4 Визначення конкуренції та бар’єри для входу на ринок.

Виконавець наукової теми (ГДТ). Розробка маркетингової стратегії підприємства (квітень 2023 – грудень 2023).

Підвищення кваліфікації, стажування:

СНАУ, Інститут післядипломної освіти та дорадництва,  м. Суми, 20.03.-30.04.2015 р. За програмою «Школа – семінар педагогічної майстерності»( свідоцтво про підвищення кваліфікації, реєстраційний номер 668/15від 30.04. 2015 р).

Проходила атестацію в атестаційній комісії при Сумському НАУ щодо володіння державною мовою, 2018р.

Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ неперервної освіти і туризму, 16.09.2019 -02.10.2019рр. За програмою «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» (свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/010259 – 19; реєстраційний номер 10259 від 02.10.2019р.)

Закордонне стажування за програмою: «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» («Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience»), та розробленим навчальниим проєктом за темою: «Механізм стратегічного логістичного управління взаємовідносинами суб’єктів агропродовольчого ринку» («Mechanism of Strategic Logistical Management of Relations of Agro-food Market Subjects»), кафедра Польсько-Українських Студій Ягеллонського університету (12.02-20.03.2022 р. м. Краків, Республіка Польща, сертифікат SZFL-001695) (протокол Вченої ради СНАУ №12 від 25.04.2022 р.)

Підвищення кваліфікації «Лідерство під час війни» № СС00493014/000691-22 (Полтавський державний аграрний університет, 22 грудня 2022р.) (Сертифікат учасника).

Підготовка студентів до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу наукових робіт (призерів)

Студентки спеціальності 075 «Маркетинг» Шаповал В.В. та Вовк В.І.

Тема наукової роботи  – Формування системи маркетингу сільськогосподарського підприємства

Нагороджені Дипломами ІІ ступеню за результатами 2 туру Всеукраїнського конкурсу наукових робіт з Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, що відбувався 11.04.2019 на базі Західноукраїнського національного університету, м. Тернопіль.

Інша інформація: заступник завідувача кафедри з методичної роботи.