Онопрієнко І.М., Лишенко М.О. Маркетингове планування і контроль на підприємстві. навч. метод. посіб. Суми, 2020. 188с.

Навчально-методичний посібник «Маркетингове планування та контроль на підприємстві»  забезпечує якісну підготовку фахівців з маркетингового планування і контролю на підприємствах в сучасних ринкових умовах.

Викладені теоретичні основи навчального матеріалу з курсу «Маркетингове планування і контроль на підприємстві» у вигляді тематичних лекцій за темами курсу  відповідно робочій навчальній програмі дисципліни за спеціальністю 075 «Маркетинг». Запропоновано практичні завдання з методики проведення маркетингового планування.

Призначений для використання при організації аудиторного навчального процесу та самостійного опрацювання програмного матеріалу студентами закладів вищої освіти спеціальності «Маркетинг», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з питаннями маркетингового планування та контролю.