Макарова В.В., Макаренко Н.О. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» денної та заочної форми навчання. Суми, 2019.160с.

У навчальному посібнику «Маркетингова політика розподілу» розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілу продукції підприємств. Розглядаються основні поняття видів та форм розподілу, теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення,  використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілу підприємств. Виклад теоретичного матеріалу доповнено питаннями для закріплення та самоконтролю, тестами і практичними завданнями для глибокого і повного засвоєння курсу.

Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, фахівців з маркетингу і політики розподілу, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми маркетингової політики розподілу.