Макарова В.В. Маркетинг відносин. Навчальний посібник. Суми: Університетська книга, 2020. 234с.

У навчальному посібнику «Маркетинг відносин» розглядаються загальні основи концепції маркетингу відносин, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкриваються особливості побудови ефективних взамовідносин підприємства з ключовими бізнес-партнерами, в т.ч. важливість внутрішнього маркетингу в побудові відносин «службовець-компанія»,  поняття та етапи розробки ефективної програми лояльності, методи оцінки  лояльності споживачів та їх прибутковості, проаналізовано ринок сучасних інформаційних систем, що забезпечують ефективне функціонування маркетингу відносин на підприємстві. Виклад теоретичного матеріалу доповнено питаннями для закріплення та самоконтролю, тестами і завданнями для глибокого і повного засвоєння курсу.

Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, фахівців з маркетингу і маркетингу відносин зокрема, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу відносин.