Педагогічна практика є обов’язковим компонентом освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії і має на меті набуття здобувачем необхідних педагогічних компетентностей. У програмі педагогічної практики висвітлюються організаційно-методичні засади практичної професійної підготовки здобувачів. Практика організовується та проводиться відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах),(Постанова Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 р.№261), Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019 №977), Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості у європейському просторі вищої освіти (ESG, 2015), конструктивізм як навчальна теорія, сучасні педагогічні концепції (студентоцентрованого навчання, компетентісного підходу), а також базуючись на професійному стандарті на групу професій «Викладачі вищої освіти», інших нормативних документів Міністерства освіти і науки України та«Положення про педагогічну (викладацьку) практику здобувачів ступеня доктора філософії у Сумському національному аграрному університеті» затвердженого рішенням вченої ради Сумського національного аграрного університету, протокол №4 від 26.10.2020р.
Загальний обсяг педагогічної практики складає 120 годин (4 кредити).
Терміни проходження практики– 2курс, 4семестр.

В процесі педагогічної практики здобувачів ступеня доктора філософії здійснюється оволодіння ними сучасними методами, формами та засобами навчання, формування на основі отриманих у вищому навчальному закладі знань, професійних вмінь для вирішення конкретних навчально-виховних задач в умовах реального педагогічного процесу, виховання потреби систематично оновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Педагогічна практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності практикантів. Крім того, під час її проходження у аспірантів формуються уміння педагогічної діяльності та починає складатися власний творчий стиль педагогічної діяльності.

ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ