Навчально-методичний посібник «Маркетингове планування та контроль на підприємстві» забезпечує якісну підготовку фахівців з маркетингового планування і контролю на підприємствах в сучасних ринкових умовах.
Викладені теоретичні основи навчального матеріалу з курсу «Маркетингове планування і контроль на підприємстві» у вигляді тематичних лекцій за темами курсу відповідно робочій навчальній програмі дисципліни за спеціальністю 075 «Маркетинг». Запропоновано практичні завдання з методики проведення маркетингового планування.
Призначений для використання при організації аудиторного навчального процесу та самостійного опрацювання програмного матеріалу студентами закладів вищої освіти спеціальності «Маркетинг», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з питаннями маркетингового планування та контролю.