Назва проекту:
«Від теоретично-орієнтованого до практичного навчання у аграрній сфері» (TOPAS)
585603-EPP-1-2017-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP
Тривалість проекту: 36 місяців (2017-2020)
Сума гранту: 977963,00 €
Головний координатор проекту:Ральф Шлаудерер
Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф, Німеччина
Проф., доктор наук, почесний професор СНАУ та АНАУ
Контакти: тел.: +499826654101
e-mail: ralf.schlauderer@hswt.de
TOPAS – європейський проект, який фінансується спільно з програмою ЄС “Erasmus +”, в якій беруть участь десять партнерів у шести європейських країнах: Німеччині, Великобританії, Румунії, Польщі, Вірменії, Україні та Узбекистані.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ. Широкий спектр заходів в рамках проекту сприятиме переходу від фронтальної освіти, що основана на засвоєні знань, до нефронтальної освіти, що орієнтована на студентів та основана на отримані практичних навичок, при підготовці спеціалістів аграрної сфери, а отже, і спонукатиме до збільшення показників працевлаштування в Україні, Вірменії та Узбекистані шляхом впровадження та вдосконалення професійно-орієнтованих практичних програм навчання на основі результатів проекту та компетентнісного підходу.
Основна мета проекту полягає в тому, щоб полегшити перехід від навчального курсу, основаного на знаннях, до освіти, що ґрунтується на учнях, з вивченням сільського господарства та, отже, можливостей працевлаштування, в Узбекистані, Україні та Вірменії шляхом посилення співпраці університетсько-аграрних підприємств через адекватні стажування схем.
Розробляючи інструменти та шляхи для поліпшення практичних навичок випускників та сприяючи кращим зв’язкам з агробізнесом, проект підвищить рівень працевлаштування та таким чином сприятиме покращенню засобів до існування місцевого населення шляхом активізації приватного господарства на основі (екологічно, економічно та соціально ) стійкі землі та водні ресурси
Це проектну пропозицію направлено на усунення розриву в загальній колишніх радянських спадкові сільськогосподарських наук системи вищої освіти в Україні, Вірменії та Узбекистану, впровадження та вдосконалення професійно орієнтованих практичних програм на основі результатів навчання і компетенцій підходу, орієнтації нових і старих випускників, з гнучкими вивчення шляхів і прохідності серед різних програм аграрного управління, в той час як зміцнення партнерських зв’язків між університетами та зацікавлених сторонами (сільськогосподарської промисловістю і асоціаціями), а також практичним навчанням в реальному робочому середовищі, щоб забезпечити кращу відповідність між потребами ринку праці і кваліфікацією, запропонованої. Таким чином, широкий спектр видів діяльності буде сприяти переходу від вчителів по центру, заснованої на знаннях формі навчання на освіту особистісно-орієнтованого практики, заснованої в аграрних досліджень і, отже, можливості працевлаштування в UZ, УКР та АМ шляхом розширення співробітництва між університетами та сільськогосподарськими підприємствами за рахунок адекватні програми стажування з державною підтримкою, щоб визнати формальне та неформальне навчання та схвалити ЄККІП.
Ця широка мета буде досягнута шляхом розгортання наступних п’яти інструментів:
Перегляд оцінок курсу та результатів навчання на програмах аграрного менеджменту, заснованих на моделях, основаних на компетенції, які надалі будуть підкріплені практикою відповідної практики. Результати навчання включають набір здібностей, які виражають те, що студенти будуть знати, розуміти і вміти робити після того, як навчальний процес завершиться, які в основному визнаються як комбінація знань, навичок та ставлення. Проте, від попередніх Темпус проектів, що фінансуються в розробці навчальних програм в трьох цільових країнах, не всі результати навчання правильно перевірити і, зокрема не було перевірка впливу на стажуваннях планованих – якщо такі є.
Інтенсивна програма підготовки вчителів орієнтації особливо нових поколінь вчителів і викладачів за індивідуальним замовленням програми в галузі використання тематичних досліджень, вирішення проблем методів і завдань, розробки та доставки інтерактивних відео та масових відкритих ресурсів. Для досягнення цієї мети, і рішення загальних методичних і навчальних проблем, ienew вимоги щодо використання ІКТ, іноземних мов і методів навчання з більш високими стандартами якості, більше уваги має приділятися особистісно-орієнтованих форм навчання через практико-орієнтованих відео , наприклад – щоб усі зацікавлені сторони мали постійно вдосконалювати та переглянути свій підхід до оцінки трикутника навчання-навчання.
Розбудова потенціалу та формування допоміжного персоналу для моніторингу та адміністрування стажувань відповідно до моделей ЄС. Проект дозволить краще зрозуміти потреби фермерських господарств та агропромислового комплексу, а також потенційний напрямок подальшого розвитку системи вищої освіти в галузі сільського господарства шляхом посилення професійної компетентності більш ніж 1200 студентів, які пропонують трансверсальні навички та агропромисловість навички, підвищуючи дослідницьку спроможність шести країн-партнерів.
Підвищення обізнаності щодо практичної освіти як моделі для посилення співпраці з фермерською індустрією та підвищення рівня працевлаштування. Проект також покращить кваліфікаційний розрив сільськогосподарських товаровиробників, що перешкоджає їхнім доходам шляхом кращої когорти випускників, які мають більш кваліфіковану кваліфікацію через більш професійні компетенції. Співпраця та обмін найкращими практиками серед сільськогосподарських педагогів буде посилено за допомогою веб-семінарів та електронної платформи, а співробітництво між сільськогосподарськими товаровиробниками та викладачами буде вдосконалено (бізнес і академічні кола) завдяки розробці мережевих та стажування.
Використання збору стажування для подальшої дослідницької діяльності, керівних принципів освітньої та сільськогосподарської політики. Отримання конкретної інформації про фермерство під час стажування допоможе продемонструвати цінність фермерських робіт, щоб вони могли висунути справу для розробників політики та виступати за цілі ферми.