Одним із елементів професійного портрету і репутації в сучасному світі є soft skills, тобто «м’які навички» – це навички, які допомагають нам взаємодіяти, комунікувати між собою. Саме ці навички роботодавці хочуть бачити в кандидатах на роботу. 25-26 лютого 2020 року в рамках співпраці зі стейкхолдерами та набуття студентами навичок soft skills, залучення роботодавців в навчальний процес відбулися лекції директора рекламного агентства «Шоколад» Юлії Євенко та директора рекламного агентства RG Region” Володимира Рудики.
Після заслуховування спікерів – стейкхолдерів було організовано засідання Експертної ради роботодавців та випускників кафедри маркетингу та логістики та кафедри менеджменту.
На зустрічі були присутні викладачі кафедри маркетингу та логістики, кафедри менеджменту, декан факультету економіки та менеджменту Строченко Н.І., начальник відділу якості, акредитації та ліцензування Скляр І.Д.,та запрошені гості: співвласник ТОВ «Альянс-Партнер» Сидоренко Ю.О., координатор проектів ГО «Український освітній клуб», представник Фонду SES в Україні Назаренко О.Г., к.с.-г.н., заступник директора Кролевецького комбікормового заводу, консультант напрямку тваринництва ТОВ «Черешеньки» Свердліков О. В., д.е.н., доцент, комерційний директор ТОВ «Торговий дім «УкрРосХим» Малютін О.К., директор туристичного агентства «Орел и решка» Карпенко О.О., директор регіонального офісу у м. Суми Східного регіонального управління приватного акціонерного товариства “Страхова компанія “ПЗУ УКРАЇНА” Іваницька Н.В., заступник директора з маркетингу та комерційної діяльності ТОВ «Натон» Устік Д.В., заступник голови правління з експорту ЗАТ «Технологія» Утенко О.В., начальник Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації Маслак О.М, засновник, генеральний директор компанії «Інтерагростандарт» Назаренко С.В. та заступник директора по персоналу та комунікацій ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ “Інтерагростандарт” Рева О.В.
Відбувся діалог освіти та бізнесу для якісного кадрового забезпечення реального сектору економіки. Експерти відмітили, що сьогодні існує гостра потреба у долученні стейкхолдерів в навчальний процес та відбір справді мотивованого студента.
Члени експертної ради розглянули навчальні плани ОП «Маркетинг», «Логістика», Менеджмент організацій і адміністрування», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «FARM менеджмент», ознайомилися з положенням «Про Експертні ради роботодавців Сумського національного аграрного університету”. Експерти-стейкхолдери внесли пропозиції щодо удосконалення якості підготовки спеціалістів для реального сектору економіки.