Магістранти поділилися своїми мотиваціями

☘️Магістранти поділилися своїми мотиваціями: результати інтерактивного опитування «Я обрав освітню програму “Публічне управління та адміністрування”, тому що…»☘️
☘️На кафедрі публічного управління та адміністрування відбулося інтерактивне онлайн-опитування серед здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» із використанням сучасного цифрового інструменту Mentimeter.
☘️У заході взяли участь 20 студентів, які в режимі реального часу відповіли на запитання:
👉 «Я обрав цю програму, тому що…»
Метою опитування було визначити мотиваційні чинники вибору спеціальності, очікування здобувачів від навчання та їхнє бачення ролі управлінця у суспільному розвитку.
☘️Отримані результати, представлені у форматі “хмаринки слів”, свідчать про високу громадянську свідомість та професійну мотивацію студентів.
☘️Найчастіше респонденти зазначали такі ключові мотиви:
• «працювати для людей»,
• «перспектива для майбутнього»,
• «це великі можливості»,
• «прагну самореалізації»,
• «змінювати країну на краще»,
• «служити суспільству».
☘️Відповіді демонструють, що студенти розглядають публічне управління не лише як професію, а як покликання служити громаді та державі, сприяти розвитку суспільства, вдосконаленню управлінських процесів і побудові ефективних інституцій.
☘️Значна кількість відповідей, пов’язаних із поняттями «самореалізація», «професійне зростання», «новий фаховий рівень», підтверджує орієнтацію студентів на особистісний розвиток і формування компетентного управлінця нового покоління.
☘️Результати опитування засвідчили, що магістранти програми «Публічне управління та адміністрування» мають високу внутрішню мотивацію, чітке розуміння суспільної місії управлінця та прагнуть бути активними учасниками трансформації держави.
☘️Опитування стало частиною інтерактивної роботи кафедри з формування лідерських компетентностей здобувачів освіти.
☘️Підсумки дослідження були представлені у соціальних мережах кафедри, де викликали жваве обговорення серед студентів і викладачів.