Прозорість стає глобальною тенденцією в суспільстві. Такі питання, як права людини, сталий розвиток, етична поведінка, антикорупційні заходи та дотримання законів та правил, вважаються надважливими. Для більшості стейкхолдерів, саме нефінансова інформація представляє більший інтерес, ніж фінансова інформація. Обов’язкове оприлюднення нефінансової інформації є відповіддю на значну вимогу суспільства до висвітлення відповідальності компанії.
Курс «Нефінансова звітність» допоможе розібратись, як робити ефективні, цікаві та інформативні звіти на прикладі практичних кейсів компаній Нова Пошта, Енергоатом, Астарта, Кока-Кола та інших.
Впродовж 5 лекцій курсу через платформу Impactorium.org, в межах освітнього компоненту «Соціальна відповідальність», здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня 1 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри імені професора Л.І. Михайлової Ткаченко В.В., дізнались про секрети підготовки нефінансового звіту, стратегію, початок та процес його підготовки, практичні поради, як комунікувати звіт та отримали сертифікати, як підтвердження набутих ними додаткових фахових компетенцій.