Кризові комунікації – процес взаємодії  організації з її стейкхолдерами під час виникнення криз.
У межах вивчення дисципліни «Адміністративний менеджмент» здобувач вищої освіти за спеціальністю «Менеджмент» 4 курсу Гірченко Денис, отримав сертифікат освітнього серіалу «Кризові комунікації в управлінні персоналом» (платформа Дія.Освіта).
Успішно пройдений курс допоміг Денису зрозуміти, як управляти людьми в кризу: допомагати співробітникам, обговорювати проблеми і давати співробітникам відчуття опори, як справлятися з непередбаченими обставинами, як зберігати свою репутацію тощо.
За словами Дениса, курс дав йому змогу зрозуміти, як ефективно керувати співробітниками, розуміти як працює людська психіка під час кризових ситуацій, як сформувати стратегію кризових комунікацій, оскільки вона допоможе бути відповідальним перед стейкхолдерами.
Кризові періоди це моменти, які дозволяють побачити наскільки людина швидко може орієнтуватися у вирішенні проблем, що є важливою складовою адміністративно- управлінського процесу кожної організації.