Доктор економічних наук, професор
E-mail: tatyana.ustik@snau.edu.ua
Researcher ID: https://publons.com/researcher/1824622/tetiana-ustik/
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9967-0669
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=4cMSZNsAAAAJ
Mendeley: https://www.mendeley.com/profiles/tatiana-ustik/
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212467443
Дата і місце народження – 17 січня 1977 р. м.Суми
Освіта:
- 1995- 2001рр. – Сумський державний аграрний університет,спеціальність – « Менеджмент організацій», магістр
- 2022- 2023 р.р. – Сумський національний аграрний університет,спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», СВО «Магістр», галузь знань «Управління та адміністрування»
2010 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Тема дисертації «Економічний розвиток підприємств- виробників сої». Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
2012 р. – присуджено вчене звання доцента кафедри товарознавства.
грудень 2020 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Тема дисертації «Маркетингові стратегії аграрних підприємств в умовах сталого розвитку: теорія, методологія, практика». Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
лютий 2021 р. – присвоєно науковий ступінь доктора економічних наук
серпень 2022 р. – присуджено вчене звання професора по кафедрі маркетингу та логістики.
Загальний стаж роботи – 22 років , в т.ч. педагогічний – 22 роки
Основні етапи науково-педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах освіти із зазначенням посади та місця роботи.
01.09.2001 – 31.08.2003 – асистент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету; заступник декана факультету обліку та фінансів з навчальної роботи
01.09.2003 – 31.08.2010 – старший викладач кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету; заступник декана факультету економіки та менеджменту напряму “Економіка та підприємництво” з навчальної та виховної роботи
01.09.2010 – 31.08.2012 – доцент кафедри товарознавства Сумського національного аграрного університету;
01.09.2012 – 03.02.2015 – доцент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету;
03.02.2015 – 31.08.2017 – завідувач кафедри, доцент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету;
01.09.2017 – 31.08.2019 – доцент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету;
01.09.2019 – 31.08.2021 –доцент кафедри маркетингу та логістики Сумського національного аграрного університету;
01.09.2021 – по теперішній час – професор кафедри маркетингу та логістики Сумського національного аграрного університету.
Основні навчальні дисципліни:
- Маркетинг – для студентів 3 курсу спеціальності 075 “Маркетинг”.
- Маркетинг – для студентів 3 курсу спеціальностей факультету економіки та менеджменту
- Маркетинг територій – для студентів 2 курсу спеціальності 075 “Маркетинг”.
- Маркетингові комунікації – для студентів 4 курсу спеціальності 075 “Маркетинг”.
- Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу – для студентів 2 курсу факультету харчових технологій
- Формування маркетингових стратегій в агробізнесі – для аспірантів спеціальності 075 «Маркетинг»
Наукова робота: автор понад 120 наукових праць (монографії (з них 1 – одноосібна, 7 – у співавторстві, в т.ч. 2 – іноземне видання (англійською мовою.); в т.ч. 43 наукових статей у фахових виданнях, включених до переліку затвердженого АК МОН України; в т.ч. 10 статей у міжнародних виданнях, що індексується в МНБ Scopus та Web of Science.
Під керівництвом захищено 1 кандидатська дисертація. Науковий керівник 4 аспірантів. Неодноразово виступала опонентом спеціалізованих вчених рад у провідних закладах вищої освіти та наукових установах.
Зв’язок з бізнесом, грантова, держбюджетна , госпдоговірна тематика.
На сьогодні, консультує підприємства в сфері маркетингу та агробізнесу, є практикуючим маркетологом та фахівцем з розширення ринків збуту. Протягом 2013 -2014р.р. начальник служби маркетингу ( по сумісництву) ДП «Сумська біологічна фабрика» м.Суми, а з вересня 2017 року по квітень 2020 року ( по сумісництву) – начальник відділу маркетингу ТОВ «ІнтерАгроСтандарт» в м.Полтава. З травня 2020 року і на теперішній час – провідний маркетолог ДП «Сумська біологічна фабрика» м.Суми
Учасник НДР : «Організаційно-економічне забезпечення розвитку ринку агропродовольчої продукції» (державний реєстраційний номер 0116U002755) та «Розвиток систем забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств в умовах глобалізації» (номер державної реєстрації 0116U002754)., «Маркетингове забезпечення ринку агропродовольчої продукції в умовах сталого розвитку» (термін виконання 2021-2024 р.р.).
Підвищення кваліфікації/академічна мобільність:
- міжнародне стажування на тему «The international scientific and educational internship: Marketing management in the context of sustainable development» – Маркетинговий менеджмент в контексті сталого розвитку (Таллінн, Естонія); термін стажування 14 квітня – 13 липня 2021 р.; (Таллінн, Естонія);
- Міжнародне стажування – Digital marketing in advertising business and brand management: theory and practice Діджитал маркетинг в рекламному бізнесі та управлінні брендом: теорія та практика (Таллінн, Естонія) з 01.04.2023 року по 30.06.2023 року, 6 кредитів ESTS ( Сертифікат №221/2023).
- Підвищення кваліфікації за програмою «Тайм – менеджмент-мистецтво управляти часом науково-педагогічного працівника» ( свідоцтво №ADV-290592-PSAU від 09.07.2023 (термін навчання 29.05.2023-09.07.2023, 6 кред. ЄКТС)
Членство в громадських об’єднаннях:
- Член Громадської організація «Всеукраїнський конгрес вчених економістів аграрників»
- Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
Напрямок наукової роботи – Маркетингові стратегії розвитку підприємств в сфері агробізнесу, маркетинг «зеленого туризму».
Є керівником по підготовці студентів до олімпіад з маркетингу, керівником наукових робіт студентів спеціальності «Маркетинг»