Кандидат економічних наук, доцент
Е-mail: vikshumkova@gmail.com
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=WVVJh4kAAAAJ&hl=ru
Orcid ID: https://orcid.org/0000-0003-4640-6359
Researcher ID: https://publons.com/researcher/1825328/viktoriia-shumkova/
Mendeley: http://www.mendeley.com/profiles/viktoriia–shumkova/
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57783324700
Народилася 21 листопада 1992 р., м. Суми, Україна
2008-2011 р.р. – коледж Сумського національного аграрного університету, спеціальність – фінанси і кредит (диплом молодшого спеціаліста з відзнакою)
2011-2012 р.р. – Сумський національний аграрний університет, спеціальність – фінанси і кредит (диплом бакалавра з відзнакою)
2012-2013 р.р. – Сумський національний аграрний університет, спеціальність – фінанси і кредит (диплом магістра з відзнакою)
2012- 2023 р.р. – викладач економічних дисциплін коледжу Сумського НАУ
2017-2018 р.р. – асистент (зовнішній сумісник) кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ
08.12.2017 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) за темою «Управління системою економічної безпеки аграрних підприємств»
2018-2019 р. р. – старший викладач (зовнішній сумісник) кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ
2019-2023 р. р. – старший викладач (зовнішній сумісник) кафедри маркетингу та логістики Сумського НАУ
2019 – 2020 р. р. навчання у Сумському національному аграрному університеті за спеціальністю «Екологія» (кваліфікація – магістр з екології)
З 2023 – доцент кафедри маркетингу та логістики
Член громадської організації «Асоціація маркетологів України»
Підвищення кваліфікації:
2020 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «Хмарні сервіси для он-лайн навчання на прикладі платформи Zoom» («The clouds to rage service for the online studying on the example of the Zoom platform»)
2021 р. – Вебінар, освітня онлайн – конференція із співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge 7», присвячена створенню кейсів та впровадженню їх у навчальний процес.
2021 р. – Курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
2021 р. – Курс «Цифровий маркетинг» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
2021 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «Інноваційні форми сучасної освіти з використанням платформ Google meet, Google classroom» («Innovative forms of modern education with using Google meet and Google classroom platforms»).
2021 р. – Цикл тренінгів «Lifecell Digital Academy. Курси для викладачів-членів Української Асоціації Маркетингу.
2021 р. – Міжнародне стажування «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід»
2022 р. – Курс «Інтернет маркетинг» (Campster – інтерактивна платформа для навчання он-лайн).
2022 р. – Семінар «Академічна доброчесність у ЗВО: виклики сьогодення та передові практики» (СНАУ у рамках проекту Erasmus).
2022 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge», присвячений розвитку soft-skills викладача.
2023 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge» від UGEN: Адаптивність та гнучкість викладача.
2023 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації: «Неформальна освіта при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні»,» («Non-formal Education in the Training of Masters and Doctors of Philosophy (PhD) Students in the Countries of the European Union and Ukraine»)
2024 р. – Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» (Innovative Educational Technologies: European Experience and Its Implementation in the Training of Specialists in Economics and Management)
2024 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge» від UGEN: Освіта в умовах невизначеності.
Основні навчальні дисципліни:
Соціально-етичний маркетинг
Міжнародний маркетинг
Інформаційні системи і технології прикладного і наукового дослідження
Інформаційні фахові технології
Напрям наукових досліджень:
Соціальні та етичні аспекти маркетингової діяльності підприємств
Грантова, держбюджетна та госпдоговірна тематика:
«Маркетингове забезпечення ринку агропродовольчої продукції в умовах сталого розвитку» (термін виконання 2021-2024 р.р.)