Мєшков С. «Коли потрібен диплом маркетолога або яскраві кейси керівника підрозділу маркетингу» та Моїсеєнко В. «Що хоче бізнес від маркетолога: досвід цільових задач маркетингу»
7 травня 2025 на Кафедра маркетингу та логістики СНАУ пройшли надзвичайно змістовні гостьові лекції для студентів-маркетологів на теми, що справді хвилюють кожного, хто готується до реальної роботи у сфері маркетингу:
✅«Коли потрібен диплом маркетолога або яскраві кейси керівника підрозділу маркетингу» (спікер – керівник підрозділу маркетингу компанії QATESTLAB Сергій Мєшков)
✅«Що хоче бізнес від маркетолога: досвід цільових задач маркетингу» (спікер – директор ТОВ «ТІРЕКС ЮНАЙТЕД», ТОВ «ГРІН-САВА» Володимир Моїсеєнко )
Учасники мали можливість почути з перших вуст, як бізнес оцінює молодих фахівців, які навички сьогодні мають найбільше значення, та де саме теорія переходить у практику. Спікери поділились власними практичними кейсами з маркетингової стратегії; поглядом бізнесу на роль диплома та досвіду; порадами для студентів, які хочуть стартувати успішно.
Дякуємо нашим партнерам з бізнесу за відкритість, щирість та бажання підтримати нове покоління маркетологів!