Вже стало доброю традицією щороку починати тиждень Факультету економіки и менеджменту з 25 жовтня – професійного свята усіх маркетологів! Тож цей рік не став виключенням. День маркетолога розпочався з вітального слова декана факультету Світлана Лукаш, яка привітала всіх викладачів та студентів зі святом, побажала творчого натхнення, невичерпних ідей та можливостей для їх реалізації! Завідувач Кафедра маркетингу та логістики СНАУ Наталия Макаренко долучилась до привітань, ознайомила присутніх з планом заходів та різноманітних активностей, які підготував колектив кафедри для студентів та запрошених гостей – учнів шкіл та здобувачів коледжів.
Одним із цікавезних заходів, присвячених Дню маркетолога на Кафедра маркетингу та логістики СНАУ, було проведення гостьових лекцій від запрошених практиків в сфері маркетингу.
лекція була проведена Ксенією РЕВОЮ, директоркою з управління персоналом ПАП «Агропродсервіс», експертки з управління людським капіталом, практикуючим психологом на тему «Маркетинг особистості та ефективні комунікації».
лекцію провів Максим ШМАТОК, начальник відділу Інтернет маркетингу та реклами ТОВ ВП «ПОЛІСАН» на тему «Управління брендами на підприємствах малого бізнесу».
Лектори розкрили практичні аспекти зазначених тем, надали фахові коментарі та поділились своїм цінним досвідом з присутніми студентами.
Лекції пролетіли на одному подиху!
Активним продовженням Дня маркетолога для наших студентів був маркетинговий квест «Абетка маркетолога та маркетингові лабіринти» по локаціям факультету. В кожній з локацій на учасників чекали цікаві завдання на обізнаність з маркетингу – квіз-тести, ребуси, командні ігри тощо. Під час виконання завдань всі учасники були активними, цілеспрямованими та креативними. Всі чотири команди учасників блискуче справились із завданнями і були відзначені сертифікатами та подарунками.
Насичений День маркетолога завершився не менш цікавими заходами. Студенти 1 курсу та 1 ст курсу спеціальності 075 Маркетинг разом з куратором підготували «Капсулу часу», в яку склали написані очікування від свого навчання попереду. А після цього всі учасники разом прийняли участь в смачному конкурсі «Солодкі передбачення та гастрономічні раунди від найкреативніших та неймовірних маркетологів та їх друзів, студентів факультету ЕІМ».
Тож колектив Кафедра маркетингу та логістики СНАУ щиро вдячний всім учасникам сьогоднішнього Дня маркетолога – студентам кафедри, студентам Факультет економіки і менеджменту Сумського НАУ, здобувачам коледжів та шкіл, студентському самоврядуванню за проявлений інтерес, завзятість та активність в усіх заходах кафедри ! А випускників шкіл та коледжів – чекаємо на навчання !