Навчальна практика “Вступ до фаху” є першим, але надзвичайно важливим кроком до омріяної професії маркетолога. Першокурсники вивчають особливості обраної спеціальності, набувають первинного практичного досвіду. Протягом практики наші студенти-першачки під керівництвом доцентки Кафедра маркетингу та логістики СНАУ Валентина Муштай відвідали:
✅ музей СНАУ – де мали змогу познайомитися з історією університету, етапами становлення навчального закладу та дізнались про розвиток спеціальності «Маркетинг»;
✅бібліотеку СНАУ- де отримали вичерпну інформацію щодо можливостей бібліотеки та роботу з електронними ресурсами;
✅офіс промоції СНАУ – де дізнались про особливості роботи офісу промоції та вагоме значення даного структурного підрозділу для навчального закладу та просування спеціальності «Маркетинг» зокрема;
✅ підприємство «Укртелеком»- де ознайомилися з організацією маркетингової діяльності на підприємстві, формуванням складових комплексу маркетингу тощо.
✅ Державну Сумську біологічну фабрику – де студенти ознайомилися з специфікою організації маркетингової діяльності Державної Сумської біологічної фабрики як єдиного підприємства на території України, що виробляє весь спектр продукції для захисту тварин від таких особливо небезпечних захворювань як сибірка, сказ, туберкульоз, чума свиней, чума птиці та інші.
✅мережу кавʼярень CoffeMan- де дізналися про особливості формування елементів маркетингового комплексу в мережі кавʼрен CoffeMan міста Суми.
В завершення навчальної практики студенти захистили звіти як результат власних досліджень з оцінки маркетингового середовища та складових комплексу маркетингу обраного субʼєкта бізнесу.