День маркетолога на кафедрі маркетингу та логістики був насичений різними активностями та інтерактивами. Для школярів та студентів Сумського фахового коледжу було проведено квест «Маркетингові лабіринти», де учасники змогли продемонструвати свої знання з маркетингу. Під час проведення Kahoot гри на тему «Маркетингові війни» учасники позмагались, хто кращий в цифровому маркетингу. Крім того, для присутніх було проведено воркшоп SMM- фахівцем офісу промоції Михайлом ОСОБЛИВЦЕМ , який поділився досвідом в просуванні бренду СНАУ в соціальних мережах. А після цього на день маркетолога з гостьовими лекціями долучились:
начальник відділу інтернет маркетингу компанії «ПОЛІСАН» Максим ШМАТОК. Тема лекції – «Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду»;
провідний промоутер, засновник стартапу «Ready to Fight» Костянтин ЖЕБА. Тема лекції – «Формування та ефективність маркетингової стратегії стартапу».
Дякуємо всім учасникам, колегам, гостям та присутнім за проявлену активність та інтерес до проведених заходів!