Цифрова ера не тільки спростила нам безліч таких повсякденних завдань, як спілкування, робота, пошук інформації, а й надала нові можливості для просування бізнесу. Використання цифрових каналів поступово перетворює традиційний маркетинг на діджитал. Про особливості та інструменти цифрового маркетингу розповідали засновники «КІТ Глобал» Олександр Пархоменко та Олексій Федоренко підчас гостьової лекції на тему «Діджитал-маркетинг – погляд в майбутнє». Лектори ознайомили присутніх з основними трендами сучасного цифрового маркетингу, використовуючи практичні кейси акцентували увагу на найбільш ефективних його видах та окреслили перспективи розвитку діджитал маркетингу для можливостей бізнесу.👨‍🏫
⏱Оскільки освіта має йти в ногу з часом і задовольняти потреби ринку новими спеціалістами, то логічним продовженням гостьової лекції стала презентація нової освітньо-професійної програми «Діджитал маркетинг» в межах спеціальності 075 «Маркетинг» для підготовки фахових молодших бакалаврів в ВСП «Сумський фаховий коледж СНАУ».  Дану програму представила к.е.н., старший викладач Шумкова Вікторія Ігорівна  розповіла про високу затребуваність підготовки фахівців даного напряму, охарактеризувала професійні компетентності, яких набудуть студенти за час навчання та окреслила позитивні перспективи для їх працевлаштування в майбутньому.
Дякуюємо шановним лекторам за цікаві, інформативні лекції та фахові коментарі!