Чому PR сьогодні є однією з найважливіших складових маркетингових комунікацій? Завдяки чому PR змушує учасників ринку переглянути своє відношення до бізнесу? Як PR сприяє створенню іміджу компанії та підвищенню ефективності її діяльності? На всі ці питання давала фахові відповіді доцентка кафедри маркетингу та логістики Ксенія Блюмська-Данько під час гостьової он-лайн лекції для студентів факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету.
Тема лекції – «Основні алгоритми PR організації».
Ксенія Валеріївна ознайомила присутніх зі складовими PR, розповіла, які суттєві відмінності між поняттями маркетинг, PR, реклама та бренд, надала практичні поради, як організувати PR-кампанію в навчальному закладі, виходячи із свого практичного досвіду як директорки офісу промоції Сумського НАУ. Тематика лекції викликала неабиякий інтерес серед присутніх. Після закічення лекції Ксенія Валеріївна відповіла на численні запитання як від колег, так і від студентів.