Конкретними прикладами застосування визнання результатів неформальної освіти є процедура перезарахування тем «Процес формування й реалізації маркетингових стратегій» та «Вибір стратегій на основі управління портфелем бізнесу» з ОК Формування маркетингових стратегій в агробізнесі. ЗдВО групи АСП 075-2022 В. Пантілєєв через отримання знань щодо визначення стратегій для підвищення рівня обізнаності про бренд серед потенційних клієнтів, розуміння принципів застосування пошукової оптимізації та її окремих методів, оптимізація контенту вебсайту для пошукової оптимізації, розуміння принципів пошукового маркетингу та його переваг для бізнесу на курсі «Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу», що розміщений на освітній платформі Coursera (https://coursera.org/verify/SK9QLRTLNBZR). В межах перезарахування теми «Впровадження сучасних концепцій маркетингу в Україні» з ОК Cучасні концепції маркетингу ЗдВО групи АСП 075-2023 C. Мєшков завершив курс «Переговори з клієнтами», що розміщений на освітній платформі QATestLab (https://training.qatestlab.com/). Успішне завершення курсsd засвідчують сертифікати (https://eim.snau.edu.ua/kafedri/marketingu-ta-logistiki/neformalna-osvita/navchannya-zdobuvachiv-na-kursax-vebinarax-treningax/). РН із зазначених тем ОК, набуті у неформальній освіті було визнано на основі подання заяв від здобувачів на ім’я завідувача кафедри.