
В Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку відбувся заключний етап Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу. Наукові роботи студентів
Кафедра маркетингу та логістики СНАУ вразили журі актуальністю тем досліджень, глибиною аналізу та креативними рішеннями для реального бізнесу. За результатами конкурсу наші талановиті студенти здобули призові місця:

1 місце – Нагірна Євгенія та Пазов Дмитро, тема роботи «Бренд-менеджмент підприємства в умовах розвитку маркетингу» ( науковий керівник – професор
Маргарита Лишенко);

місце – Капінус Анастасія та Корнієнко Сергій, тема роботи «Маркетингова стратегія банківської установи в умовах безпековості» (науковий керівник- асистент
Татьяна Гуцал).
Колектив кафедри щиро вітає студентів та їх наукових керівників із перемогою ! Це не лише визнання високого рівня підготовки наших студентів, а й потужний стимул для подальших звершень в професійній діяльності !
Разом формуємо майбутнє українського бізнесу !