
17 червня 2024 року в Хмельницькому національному університеті відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами. За результатами конкурсу були відзначені кваліфікаційні роботи здобувачів спеціальності Маркетинг, зокрема:
- 1 місце за другим (магістерським) рівнем вищої освіти – Залуговський Денис (науковий керівник завідувач кафедри маркетингу та логістики, професор Наталія Макаренко). Тема кваліфікаційної роботи “Формування стратегічних напрямів планування нової продукції в аграрному підприємстві”;
- 2 місце за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти – Дрижов Станіслав (науковий керівник доцент Валентина Муштай).Тема кваліфікаційної роботи “Маркетингове планування діяльності аграрного підприємства”.
Колектив кафедри щиро вітає здобувачів та їх наукових керівників із перемогою та бажаємо подальших знакових наукових досягнень на ниві маркетингу !