Онлайн-вебінар «Нова ера маркетингу: цифрові тренди та поведінка споживачів»

🟢31 жовтня 2025 естафету заходів до тиждня факультету економіки і менеджменту перейняла кафедра маркетингу та логістики СНАУ. Першим заходом став онлайн-вебінар «Нова ера маркетингу: цифрові тренди та поведінка споживачів», який провів завідувач кафедри маркетингу ПДАУ Іван Терещенко.
На вебінарі учасники мали змогу ознайомитися та обговорити :
💡 основні цифрові тренди 2025 року — від персоналізованого контенту до ролі штучного інтелекту у створенні маркетингових стратегій;
📊 як змінилася поведінка споживачів в епоху діджиталізації, коротких форматів і швидкого контенту;
📱 нові інструменти просування брендів у соціальних мережах і як компаніям ефективно комунікувати з аудиторією у цифровому просторі;
🤖 як AI допомагає маркетологам прогнозувати тренди, покращувати аналітику й створювати унікальний користувацький досвід.
Дякуємо всім учасникам за активність, цікаві запитання та натхненні обговорення!☘️☘️☘️