«Я обрав освітню програму “Публічне управління та адміністрування”, тому що…»

Магістранти поділилися своїми мотиваціями: результати інтерактивного опитування «Я обрав освітню програму “Публічне управління та адміністрування”, тому що…»
На кафедрі публічного управління та адміністрування відбулося інтерактивне онлайн-опитування серед здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» із використанням сучасного цифрового інструменту Mentimeter.
У заході взяли участь 20 студентів, які в режимі реального часу відповіли на запитання:
👉 «Я обрав цю програму, тому що…»
Метою опитування було визначити мотиваційні чинники вибору спеціальності, очікування здобувачів від навчання та їхнє бачення ролі управлінця у суспільному розвитку.
Отримані результати, представлені у форматі “хмаринки слів”, свідчать про високу громадянську свідомість та професійну мотивацію студентів.
Найчастіше респонденти зазначали такі ключові мотиви:
• «працювати для людей»,
• «перспектива для майбутнього»,
• «це великі можливості»,
• «прагну самореалізації»,
• «змінювати країну на краще»,
• «служити суспільству».
Відповіді демонструють, що студенти розглядають публічне управління не лише як професію, а як покликання служити громаді та державі, сприяти розвитку суспільства, вдосконаленню управлінських процесів і побудові ефективних інституцій.
Значна кількість відповідей, пов’язаних із поняттями «самореалізація», «професійне зростання», «новий фаховий рівень», підтверджує орієнтацію студентів на особистісний розвиток і формування компетентного управлінця нового покоління.
Результати опитування засвідчили, що магістранти програми «Публічне управління та адміністрування» мають високу внутрішню мотивацію, чітке розуміння суспільної місії управлінця та прагнуть бути активними учасниками трансформації держави.
Опитування стало частиною інтерактивної роботи кафедри з формування лідерських компетентностей здобувачів освіти.
Підсумки дослідження були представлені у соціальних мережах кафедри, де викликали жваве обговорення серед студентів і викладачів.