Перемога у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами

🟢 17 червня 2024 року в Хмельницькому національному університеті відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами. За результатами конкурсу були відзначені кваліфікаційні роботи здобувачів спеціальності “Маркетинг”, зокрема:
🥇1 місце за другим (магістерським) рівнем вищої освіти – Залуговський Денис (науковий керівник завідувач кафедри маркетингу та логістики СНАУ, професор Наталія Макаренко). Тема кваліфікаційної роботи “Формування стратегічних напрямів планування нової продукції в аграрному підприємстві”;
🥈2 місце за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти – Дрижов Станіслав (науковий керівник доцент Валентина Муштай). Тема кваліфікаційної роботи “Маркетингове планування діяльності аграрного підприємства”.

🏆Щиро вітаємо здобувачів та їх наукових керівників із перемогою та бажаємо подальших знакових наукових досягнень на ниві маркетингу! ☘️☘️☘️