Високо конкурентне маркетингове середовище та постійно зростаюча ціна управлінських помилок потребують, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції та звичайних міркуваннях. Пізнання способів обробки інформації використовується не тільки для економічного аналізу діяльності окремого підприємства, для узагальнення результатів у масштабі галузей народного господарства, а й взагалі, для вивчення ринку, для прийняття правильних та ефективних маркетингових рішень. Знання сучасних методів збирання, обробки та аналізу маркетингової інформації є невід’ємним елементом підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу. В межах вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» здобувачами освіти першого (бакалаврського) рівня 4 курсу спеціальності 075 Маркетинг було отримано сертифікати, що підтверджують отримання ними додаткових фахових компетентностей.