Кандидат економічних наук, доцент
Е-mail: lena_shumkova@ukr.net
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=tNoCvxwAAAAJ&hl=ru
Orcid ID: https://orcid.org/0000-0002-5971-3561
Researcher ID: https://publons.com/researcher/1994438/elena-shumkova/
Mendeley: https://www.mendeley.com/profiles/olena-shumkova2/
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57815369500
Народилася 26 березня 1971 р., м. Суми, Україна
1988 – 1993 рр. – навчання в Сумському сільськогосподарському інституті на спеціальності «Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності».
1994 р.- асистент кафедри фінансів Сумського сільськогосподарського інституту .
1995-1998 рр. – старший викладач кафедри фінансів Сумського ДАУ .
1998 р. – захист кандидатської дисертації за спеціальністю 08.04.01-Фінанси, грошовий обіг і кредит на тему: «Управління портфелем цінних паперів комерційного банку»
1998 р. – присуджено вчене звання кандидата економічних наук за спеціальністю «Фінанси, грошовий обіг і кредит»
2001 р. – присуджено науковий ступінь доцента кафедри статистики, АГД та маркетингу СНАУ
2001-2019 р. – доцент кафедри статистики, АГД та маркетингу Сумського НАУ
З 2019 р. – до т.ч. – доцент кафедри маркетингу та логістики Сумського НАУ
2019 – 2020 р. р. навчання у Сумському національному аграрному університеті за спеціальністю «Маркетинг» (кваліфікація – магістр з маркетингу)
Член громадської організації «Асоціація маркетологів України»
Підвищення кваліфікації:
2020 р. – Курс «Медіаграмотність для освітян». Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
2020 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «Хмарні сервіси для он-лайн навчання на прикладі платформи Zoom» («The clouds to rage service for the online studying on the example of the Zoom platform») для дисциплін «Маркетингова товарна політика», «Товарна інноваційна політика», «Маркетинг».
2021 р. – Вебінар, освітня онлайн – конференція із співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge 7», присвячена створенню кейсів та впровадженню їх у навчальний процес.
2021 р. – Курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
2021 р. – Курс «Цифровий маркетинг» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
2021 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «Інноваційні форми сучасної освіти з використанням платформ Google meet, Google classroom» («Innovative forms of modern education with using Google meet and Google classroom platforms») для дисциплін «Міжнародний маркетинг», «Маркетинг послуг», «Маркетингова товарна політика».
2021 р. – Цикл тренінгів «Lifecell Digital Academy. Курси для викладачів-членів Української Асоціації Маркетингу.
2022 р. – Курс «Інтернет маркетинг» (Campster – інтерактивна платформа для навчання он-лайн).
2022 р. – Семінар «Академічна доброчесність у ЗВО: виклики сьогодення та передові практики» (СНАУ у рамках проекту Erasmus).
2022 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge», присвячений розвитку soft-skills викладача.
2022 р. – Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Інноваційні освітні технології: Європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» (Innovative educational technologies: european experience and its application in training in economics and management) за спеціальністю 075 «Маркетинг».
2023 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge» від UGEN: Адаптивність та гнучкість викладача.
2023 р. – Міжнародне підвищення кваліфікації: «Неформальна освіта при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні»,» («Non-formal Education in the Training of Masters and Doctors of Philosophy (PhD) Students in the Countries of the European Union and Ukraine») для дисциплін «Міжнародний маркетинг», «Інноваційний маркетинг», «Товарна інноваційна політика»
2024 р. – виробниче стажування в ТОВ «Молоко Вітчизни» м. Конотоп Сумської області
2024 р. – Учасник проекту з розвитку співпраці бізнесу та університетів «Uni-biz bridge» від UGEN: Освіта в умовах невизначеності.
Основні навчальні дисципліни:
Маркетингова товарна політика
Товарна інноваційна політика
Маркетинг послуг
Міжнародний маркетинг
Інноваційний маркетинг
Напрям наукових досліджень: Маркетинговий аналіз діяльності підприємств та розробка конкурентних переваг
Грантова, держбюджетна та госпдоговірна тематика:
– «Організаційно – економічне забезпечення розвитку ринку агропродовольчої продукції» (№ державної реєстрації 0116U002755, термін виконання 2016-2020 р.р.)
– «Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу» (державний реєстраційний номер 0119U100250, термін виконання 2019-2021 р.р.)
– «Маркетингове забезпечення ринку агропродовольчої продукції в умовах сталого розвитку» (термін виконання 2021-2024 р.р.)