Відбулися дві надзвичайно цікаві гостьові лекції
У рамках тижня факультету економіки і менеджменту 25 жовтня було проведено дві надзвичайно цікавих гостьових лекції. Першу гостьову лекцію було проведено директором регіонального офісу ПрАТ СК «ПЗУ України» в місті Суми, випускницею спеціальності «Маркетинг» Надією Іваницькою на тему «Особливості маркетингу в сфері надання страхових послуг». На занятті було розглянуто діяльність страхової компанії на ринку України та особливості провадження елементів маркетингу у її діяльності.
Про особливості та інструменти цифрового маркетингу розповідали засновники «КІТ Глобал» Олександр Пархоменко та Олексій Федоренко підчас другої гостьової лекції на тему «Діджитал-маркетинг – погляд в майбутнє». Лектори ознайомили присутніх з основними трендами сучасного цифрового маркетингу, використовуючи практичні кейси акцентували увагу на найбільш ефективних його видах та окреслили перспективи розвитку діджитал маркетингу для можливостей бізнесу.
Оскільки освіта також має йти в ногу з часом і задовольняти потреби ринку новими спеціалістами, то логічним продовженням гостьової лекції стала презентація нової освітньо-професійної програми «Діджитал маркетинг» в межах спеціальності 075 «Маркетинг» для підготовки фахових молодших бакалаврів в ВСП «Сумський фаховий коледж СНАУ». Дану програму представила к.е.н., старший викладач Шумкова Вікторія Ігорівна, розповіла про високу затребуваність підготовки фахівців даного напряму, охарактеризувала професійні компетентності, яких набудуть студенти за час навчання та окреслила позитивні перспективи для їх працевлаштування в майбутньому.