25 жовтня своє професійне свято відзначають фахівці з маркетингу. В межах тижня факультету економіки і менеджменту колектив кафедри маркетингу та логістики провів дуже багато цікавих та креативних заходів. Зокрема:
1) Квест «Школа маркетингу» для студентів маркетологів та студентів Сумського фахового коледжу СНАУ, під час якого студенти спілкувалися та працювали над спільними завданнями, розв’язували візуально-логічні ребуси-задачі, демонструючи нестандартне та творче мислення;
2) «Капсула часу» – проект, коли кожен першокурсник пише собі листа у майбутнє, а після закінчення навчання в університеті зможе відкрити Капсулу часу і зрозуміти наскільки змінився світогляд за роки навчання, проаналізувати чи здійснилися задумані плани та мрії, та згадати найприємніші моменти студентського життя;
3) гостьова лекція від директорки СК « PZU Україна» Надії Іваницької на тему «Особливості маркетингу в сфері надання страхових послуг»;
4) онлайн воркшоп від доцента кафедри Ксенії Блюмської-Данько та в.п. директора офісу промоції СНАУ Юрія Лаврика, під час якого студенти дізналися, які основні складові брендбуку, в чому різниця між логотипом, символом і гербом, а також багато інших цікавинок з даної тематики;
5) гостьова лекція від засновників «КІТ- Глобал» Олександра Пархоменка та Олексія Федоренка на тему «Діджитал-маркетинг – погляд в майбутнє»
6) представлення відео-фільму «5-Топ запитань щодо навчального процесу на спеціальності «Маркетинг»» від студентів-маркетологів та ще багато інших цикавих заходів.
Більше – на сторінках кафедри маркетингу та логістики в соцмережах))