Перемога у XII Всеукраїнському он-лайн конкурсі студентських рекламних проєктів

🟢 28 листопада 2024 р. у Хмельницькому національному університеті відбувся XII Всеукраїнський он-лайн конкурс студентських рекламних проєктів.

У номінації «Генерального спонсора ТМ “Hillary”» ІІ місце отримали здобувачки спеціальності 075 «Маркетинг» кафедри маркетингу та логістики СНАУ Світлана Устименко та Анна Синяговська.

Назва роботи: Креативне відео для публікації інстаграм/ фейсбук на продукцію ТМ “Hillary” (засоби догляду за волоссям) “Hillary Cosmetics – натуральна краса, створена з любов’ю!». Науковий керівник: д.е.н., професор, зав. кафедри маркетингу та логістики Наталія Макаренко

Вітаємо студенток та їх наукового керівника із заслуженою відзнакою!!!
☘️☘️☘️