7 травня 2024 року на факультеті економіки і менеджменту Сумського НАУ відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка АПК та сільського господарства». Здобувачі спеціальності 075 Маркетинг активно долучились до даного наукового заходу в межах напряму «Аграрний маркетинг».
За результатами обговорення членами жюрі конкурсу були відзначені наукові роботи таких студентів:
🥇місце – Макаренко Андрій , здобувач 2 курсу ОС Бакалавр. Тема наукової роботи : Бренд-менеджмент хлібопереробного підприємства в умовах маркетингової орієнтації (науковий керівник професорка Маргарита Лишенко);
🥈місце -Ярослава Бондаренко, здобувачка 2 курсу ОС Бакалавр. Тема наукової роботи: Стратегічні напрями просування малого бізнесу на внутрішньому ринку (науковий керівник професорка Вікторія Макарова).
Колектив кафедри щиро вітає переможців та їх наукових керівників з отриманими науковими здобутками! ☘️☘️☘️