В сучасних умовах діджиталізації перед  маркетологами  все  частіше постають завдання, які вимагають, окрім фахової кваліфікації, знання сучасного програмного забезпечення, методів опрацювання результатів наукових спостережень,  планування експериментів, математичних  методів моделювання та оптимізації процесів дослідження. Отже,  сучасний  фахівець повинен мати не тільки глибоку професійну підготовку, а й певний обсяг знань у галузі інформаційного забезпечення наукових досліджень, що  передбачає засвоєння  методологічних засад наукової праці, уміння збирати і опрацьовувати інформацію, аналізувати одержані результати та оформляти їх із застосуванням сучасних інформаційних технологій.
В межах вивчення дисципліни “Інформаційні системи та технології наукового і прикладного дослідження” здобувачами освіти другого (магістерського) рівня 1 курсу спеціальності 075 Маркетинг було отримано сертифікати, що підтверджують отримання ними додаткових фахових компетентностей