Ukrainian English Russian

СНАУ оголошує конкурс на гранти академічної мобільності Еразмус+ для студентів та викладачів



В рамках спільного проекту з Чешським університетом природничих наук (Czech University of Life Sciences) оголошується конкурс на грантове фінансування академічної мобільності студентів та викладачів Сумського НАУ*. Тривалість проекту з 2017 до 31.07.2019 р. Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію (800 євро) та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту. Дедлайн подачі документів 20 квітня, співбесіда – в середині-кінці травня з представниками чеської сторони. Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною.
Володіння англійською мовою - обов’язкове. Витрати на отримання візи та медичної страховки також можуть бути покриті сумою гранту. Детальна інформація про Університет природничих наук у Празі: https://www.czu.cz/en/ Більше деталей щодо мобільності можна знайти за цим посиланням: https://www.ftz.czu.cz/en/r-9422-international-relations/r-10721-other-international-mobilites/r-13268-international-credit-mobility-cooperation-between-czech-republic-and-ukraine
 
Для СТУДЕНТІВ аграрного, інженерного та економічного напрямку (бакалавр/магістр): 3 вакантні місця по 5 місяців навчання на Факультеті "Тропічна аграрна наука" - кафедра економіки та розвитку. Основна умова, щоб студент зміг підібрати перелік предметів для вивчення, що будуть визнані його факультетом в СНАУ.
Вимоги до кандидата: високий рівень навчальних досягнень, рівень володіння англійською мовою (мова викладання) – В2. Строки навчання: середина вересня – середина лютого.
Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 20 квітня 2018 року (включно) подати документи до Науково-дослідної частини (ауд. 217г, Тетяні Гончаровій) англійською мовою в друкованому вигляді та в сканованому одним файлом у форматі PDF - на електронні пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та копію на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Перелік документів для студентів:
аплікаційну форму – прохання заповнювати тільки на комп’ютері;
● резюме/ СV (формат Europass);
фотокопію закордонного паспорту;
● мотиваційний лист з описом learningproposal (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
● сертифікат про підтвердження знання англійської мови не нижче рівня В1 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити печатку в деканаті.
Відразу після відбору студент повинен буде надати
● підписаний студентом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання (вимога набрати під час мобільноcті мінімум 30 кредитів ECTS за один семестр) в університеті-партнері – Learning Agreement for Studies (перелік курсів студентам необхідно узгодити з деканатом для подальшого часткового або повного перезарахування обраних дисциплін);
● для бакалаврів – виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків; для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому + виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету за період навчання в магістратурі (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків;
 
Для ВИКЛАДАЧІВ: відкрито 2 вакантні місця для короткострокового візиту до на Факультету "Тропічна аграрна наука" - кафедра економіки та розвитку. Мета візиту має бути обов’язково пов’язана не лише з викладанням, а і розвитком подальших спільних досліджень. Перевага надаватиметься викладачам, які здатні розвивати наукове співробітництво з чеськими колегами.
Строки гранта: 10 днів у період 1 жовтня – 20 грудня 2018 року.
Вимоги до кандидата: рівень володіння англійською мовою – В2.
Необхідні документи англійською мовою: заявка за формою, фотокопію першої сторінки закордонного паспорту, резюме/СV (формат Europass), мотиваційний лист із планом досліджень (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
Після відбору кандидати повинні надати:
● довідку з місця роботи;
● підписаний викладачем (Mobility Agreement) та проректором з міжнародного співробітництва план стажування в Університеті-партнері,
● сертифікат про підтвердження знання англійської не нижче рівня B2. У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити печатку в деканаті;
● лист* підтримки з приймаючого університету (Letter of Support by the Host University). Лист підтримки – це попереднє запрошення, яке видається заявнику з боку приймаючого університету. Цей лист має бути написаний і підписаний уповноваженим представником приймаючої сторони (професор, завідувач кафедри, інші науково-педагогічні працівники), який готовий прийняти заявника у випадку, якщо заявник буде номінований на отримання гранту.
УВАГА! Для участі викладачів Сумського НАУ у програмі академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту з приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом. Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю викладача університету (відділ міжнародних зв’язків може надати консультаційну допомогу).

Application_form_Erasmus_KA1.doc
 

Студентка 1 курсу магістратури зайняла ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Логістика».

29 березня 2018 року на базі Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова було проведено ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Логістика». Студентка 1 курсу магістратури спеціальності 073 Менеджмент освітньої програми «Логістика» Марина Бондаренко зайняла ІІ місце. Науковий керівник - к.е.н., доцент кафедри логістики та виробничого менеджменту Єфанов В.А.




28 березня у МРЦ СНАУ відбувся фінал конкурсу «Міс СНАУ-2018», у якому взяли участь 8 красунь та розумниць.


Факультет економіки і менеджменту представляла студентка 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Дрибоног.
За підсумками конкурсу Таня Дрибоног була обраною І Віце-Міс СНАУ! Окрім цього, Тетяна перемогла у номінації «Міс Артистичність»!






22-23 березня на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт


22-23 березня на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт в рамках секції «Актуальні питання співробітництва з Європейським Союзом», який було поєднано з міжнародною науково-практичною конференцією на тему «Сучасні міжнародні економічні відносини: драйвери успіху та виклики розвитку». 
До організаційного комітету надійшло близько 100 робіт із 47 вищих навчальних закладів України.
За результатами публічного конкурсу-захисту студентка факультету економіки і менеджменту Ганна Угнівенко посіла ІІІ місце, презентувавши роботу на тему «Перспективи розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств лісового господарства». 
Щиро вітаємо Ганну та її наукового керівника к.е.н., доцента Андрія Михайлова із перемогою та бажаємо підкорення усе нових наукових вершин.



23 березня на базі Національного університету «Львівська політехніка» відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».


Галузевою конкурсною комісією Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» із 55 надісланих на конкурс наукових робіт від 63 студентів відібрано 16 робіт, автори яких були запрошені до участі у підсумковій на
уково-практичній конференції.

За результатами конкурсу студентка факультету економіки і менеджменту Анна Усик виборола ІІІ місце. Вона презентувала конкурсній комісії роботу «Вдосконалення управління експортно-імпортною діяльністю підприємства в умовах євроінтеграції України (на прикладі ТОВ «Завод Кобзаренко» смт. Липова Долина Сумської області)».

Щиро вітаємо Анну та її наукового керівника д.е.н., професора Любов Михайлову із заслуженою перемогою і бажаємо їм подальших наукових звершень.



Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.

Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи Національного Банку України, Інституту модернізації змісту освіти, агентства США з міжнародного розвитку USAID, а також Незалежної асоціації банків України щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.
У рамках Тижня грошей завідувач кафедри фінансів Михайло Геєнко та завідувач кафедри економіки Світлана Терещенко провели цікаві заняття зі школярами 9-10 класів міста Тростянець на базі Палацу для дітей та юнацтва, а також зустрічі зі студентами 2-3 курсів економічних спеціальностей Охтирського, Роменського та Сумського коледжів СНАУ.
Під час занять слухачі дізналися про правильне планування бюджету та фінансову безпеку, навчалися створювати пасивний дохід, розумно заощаджувати та вести бізнес.

 



Студенти відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття.

Студенти факультету економіки і менеджменту разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Людмилою Баценко відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття. Завідувач інформаційно-бібліографічного відділу провела майстер-клас з пошуку періодичних видань за допомогою електронного каталогу, продемонструвала шлях до повнотекстових видань, розповіла про те, яку інформацію можна знайти на сайті бібліотеки.
Сподіваємось, що студенти тримали корисну інформацію і зможуть надалі самостійно знаходити необхідні джерела для навчального процесу.





Факультет економіки і менеджменту щиро вітає з ювілеєм!




Вітаємо доцента кафедри економіки Сухоставця Андрія Івановича з нагоди 50-річчя!

Колектив факультету бажає наснаги і натхнення, завжди зберігати молодість духу і щораз підкорювати нові вершини.

Хай вдача завжди посміхається, робота дарує насолоду, а в родині панує гармонія





Одним із пріоритетних завдань в СНАУ є забезпечення студентів комфортними умовами проживання у гуртожитку.

Керівництво університету приділяє велику увагу оновленню матеріально-технічної бази, впорядкуванню та озелененню територіЇ довкола корпусів та студентського містечка. За сприяння адміністрації університету в гуртожитку № 4 відбулося урочисте відкриття щойно відремонтованих секцій. На секціях замінені вікна та двері, встановлені нові електричні плити, капітально відремонтовані санвузли, встановлена нова сантехніка. Кожна кімната забезпечена новими ліжками з ортопедичними матрацами, шафами, письмовими та обідніми столами, іншими меблями. Задоволені результатами роботи і студенти, адже завдяки адміністрації університету умови проживання в гуртожитку стали більш сучасними та комфортними.






Студенти першого курсу провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ.

Студенти 1 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Л.М. провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ. Студенти мали унікальну можливість побачити як організовують процес діловодства в університеті. На початку зустрічі начальник загального відділу СНАУ Глуходід Катерина Іванівна надала загальну інформацію про роботу, завдання та функції фахівців, що займаються діловодством у СНАУ. Під час екскурсії студенти ознайомилися з журналами реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, з прикладами реєстрації наказів, листів, з журналами реєстрації наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності. На власних прикладах Катерина Іванівна розповіла, що в сучасному світі необхідно та потрібно відповідально відноситися до організації діловодства в організації. Студенти мали змогу поставити запитання щодо особливостей організаційної побудови загального відділу, внутрішніх і зовнішніх кореспондентів, і, навіть, їх власних особових справ, на які отримали вичерпні та цікаві відповіді.
Група МН 1701 та доцент кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Людмила Миколаївна висловлюють подяку Катерині Іванівні Глуходід за проведену екскурсію.






24 лютого відбулася урочиста подія – випуск магістрів факультету економіки і менеджменту!

У цей день дипломи магістрів отримали випускники спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування», «Логістика», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Маркетинг», «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»,«Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Адміністративний менеджмент».








З 19 по 21 лютого 2018 р. делегація СНАУ перебувала у м. Самарканд, Узбекистан.

З 19 по 21 лютого 2018 р. делегація СНАУ в особі декана факультету економіки і менеджменту Строченко Наталії Іванівни та заступника декана по науковій роботі Паська Олега Віталійовича перебувала у м. Самарканд, Узбекистан. Основною метою поїздки була участь у першому офіційному засіданні проекту ERASMUS+ «Від теоретично-орієнтованого до практичного навчання у аграрній сфері» / TOPAS. Проект співфінансується у рамках програми фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства Erasmus+: КА2 CBHE, номер реєстрації 585603-EPP-1-2017-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP. 
СНАУ є одним із 10 університетів-учасників, в якому беруть участь 4 університети з країн ЄС (Німеччина, Великобританія, Польща, Румунія) та 6 університетів із країн СНД: по 2 з України, Вірменії та Узбекистану. Україну у проекті представляють Сумський національний аграрний університет і Національний університет біоресурсів і природокористування.






На факультеті економіки і менеджменту відбулася звітно-виборча конференція студентської профспілки.

Першу частину конференції розпочала голова профбюро факультету Дар’я Назаренко та прозвітувала про роботу профспілки за 2017 р. Одноголосною кількістю голосів роботу профбюро факультету було визнано задовільною. Також було обрано нового голову профбюро студентів факультету Владу Ликову, студентку 3 курсу спеціальності «Облік і оподаткування».






На кафедрі економіки відбувся захист звітів про проходження виробничої практики окремими студентами спеціальностей «Економіка підприємства» та «Менеджмент».

Протягом січня майбутні бакалаври набували цінний досвід на підприємствах Білопільського, Сумського, Охтирського, Конотопського, Шосткинського, Лебединського та Липоводолинського районів, що дозволило на практиці випробувати отриманні знання та ознайомитись з майбутньою професією. Кілька студентів вивчали діяльність структурних підрозділів крупних агарних холдингів: Українські аграрні інвестиції та Укрландфармінг. Для студентів третього курсу це була перша виробнича практика і більшість з них гідно виконали поставлене завдання.





Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з ювілеєм



Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з ювілеєм 

професіонала з високої літери, науковця, викладача, колегу і просто чарівну жінку - доцента Пасько Надію Борисівну!

Бажаємо Вам, шановна, Надія Борисівна, 
щастя, наснаги, здоров’я, любові, сімейного благополуччя, добрих друзів і нових обріїв в педагогіці, науці та житті!


З повагою і любов’ю,

Кафедра кібернетики та інформатики


 

Більше статей...

  1. На кафедрі бухгалтерського обліку 23 січня 2018 р. відбувся семінар на тему «Зміни у Положенні про ведення касових операцій у національній валюті в Україні».
  2. 16 січня 2018 р. викладач Сумського національного аграрного університету відвідала КЗ СОР гімназію-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.
  3. Факультет економіки і менеджменту готовий до зустрічі новорічних свят!
  4. Візит делегації Хенаньського науково-технічного інституту (КНР) на факультет економіки і менеджменту.
  5. Факультет економіки і менеджменту готовий до зустрічі новорічних свят!
  6. 19 грудня 2017 р. в Академії праці, соціальних відносин і туризму в м. Київ відбувся 2 етап конкурсу "SDG in Ukraine: Look of New Generation"
  7. До дня Святого Миколая студенти та викладачі факультету економіки та менеджменту відвідали та привітали дітей у КЛЗСОР "Сумський обласний спеціалізований будинок дитини"
  8. 13 грудня 2017 року відбулась відкрита лекція – майстер клас к.е.н., доцента кафедри менеджменту в галузях АПК факультету економіки і менеджменту Сумського НАУ Галинської Ангеліни Вікторівни.
  9. В рамках профорієнтації 5 грудня до Сумського обласного ліцею-інтернату спортивного профілю «Барса» завітав студент СНАУ
  10. Програма заходів, присвячених Новому року у Сумському НАУ

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550